Inlägg från: FredrikaH |Visa alla inlägg
  • FredrikaH

unga mammor i sthlm?

Nee vad kul :)) Vart födde du?

♥♥¸ .?Kaerlighed?.¸♥♥
  • FredrikaH

Har aldrig sagt att jag/vi inte uppskattar det du gör, men jag tycker vi blir för många, och försöka komma in i en grupp som redan känner varandra, och som umgås utanför dom arrangerade grupperna, är INTE lätt.. Man försöker få kontakt, men får ingen, och då tappar jag lusten helt enkelt..
    Jag är lika ledsen som dig, så du är inte ensam om den saken

♥♥¸ .?Kaerlighed?.¸♥♥
  • FredrikaH
    AnnaT skrev 2010-01-15 10:33:30 följande:
    på sös och du?
    jag födde på huddinge, det var närmast :)
    ♥♥¸ .?Kaerlighed?.¸♥♥
  • FredrikaH
    AnnaT skrev 2010-01-15 11:36:37 följande:
    okej =) föddes han på dagen eller natten?
    Han föddes mitt på dagen, 16:01 :) din då?
    ♥♥¸ .?Kaerlighed?.¸♥♥
  • FredrikaH
    idacathrine skrev 2010-01-15 11:49:41 följande:
    HejHej. Jag har för mig att jag varit inne här och skrivit tidigare vid något tillfälle... Om jag inte har det så tar jag om det. Jag heter Ida och är 22 år. Har två barn, Selma född okt 07 som i Onsdags började på förskola. Och så lilla Hedda 9 veckor gammal. Bor i Stureby i Enskede. Träffas gärna också, men inte så sent, hämtar Selma på förskolan kl 3 och så är hon ledig på Måndagar. (Inte nu på Måndag eftersom inskolningen fortf pågår då, är Selmas pappa som har den)
    Hej! Välkommen!
    ♥♥¸ .?Kaerlighed?.¸♥♥
  • FredrikaH
    idacathrine skrev 2010-01-15 12:18:23 följande:
    Klockan 13 är lite sent sent för oss att ses. (att mötas upp då iallafall, måste ju vara på förskolan strax före 3) Är det någon som vill ta en fika inne på söder/i stan? Mötas runt 10-11tiden kanske. Hedda är bara 9 veckor än så länge och behöver inte 'springa av sig' än  Jag är upptagen på torsdag och fredag nästa vecka, annars inga planer.
    Här går vi upp tidigast 9 :D
    Men kan nog göra undantag, nästa vecka på måndag ska vi förhoppningsvis träffas i en liten skara, på tisdag kanske vi åker på den stora träffen,sen på ons åker jag hem till skåne o hälsar på, ochär där i en vecka ungefär..
    ♥♥¸ .?Kaerlighed?.¸♥♥
  • FredrikaH
    idacathrine skrev 2010-01-15 13:10:34 följande:
    Åh ja, minns dom härliga sovmorgonarna när man bara hade en bebis Du kan ju säga till om du vill göra undantag, annars finns det kanske någon annan morgonpigg mamma.. haha.
    tro mig, jag njuter :D
    På måndag ska vi ses i Liljeholmen, runt 12 (med reservation för ändringar förstås), blir det försent för dig?
    ♥♥¸ .?Kaerlighed?.¸♥♥
  • FredrikaH
    idacathrine skrev 2010-01-15 13:23:04 följande:
    Nej, det skulle funka. Behöver åka runt halv 2!
    Liten fika hinner du då ju :) vad trevligt! när är lilla hedda född?
    ♥♥¸ .?Kaerlighed?.¸♥♥
  • FredrikaH

10 november! Är hon för tidigt född? Såg att du hade BF 16 nov?

♥♥¸ .?Kaerlighed?.¸♥♥
Svar på tråden unga mammor i sthlm?