Inlägg från: FredrikaH |Visa alla inlägg
  • FredrikaH

unga mammor i sthlm?

Juhanna skrev 2010-01-12 09:51:05 följande:
    Hur känner jag igen er idag då?
    dom lär vara ett stort gäng tjejer med massa barnvagnar :D
    ♥♥¸ .?Kaerlighed?.¸♥♥
  • FredrikaH

Haha, annars kan du ju ta loves nummer, finns i tråden nånstans..

♥♥¸ .?Kaerlighed?.¸♥♥
  • FredrikaH
    ylvan skrev 2010-01-12 10:32:55 följande:
    Hej om ni vill kan ni komma till Tuben i Farsta Centrum!!!??? Där är det öppen förskola för just unga föräldrar upp till 25 år. Det drar igång den 25 januari kl 12-16!!! Ses där?
    Det har kommit på tal faktiskt!
    ♥♥¸ .?Kaerlighed?.¸♥♥
  • FredrikaH
    puppihumlan skrev 2010-01-12 11:21:52 följande:
    Hej..jag är också en ung mamma som skulle vilja ses! Är dock väldigt dålig på att gå in på familjeliv och har missat detta bra intiativ! När ska ni ses nästa gång? Hörs ni på msn eller facebook nått? Adda mig på facebook, Ellinor Westerberg Mamma till Sebastian 10 månader
    Varje tisdag ska det nog försökas träffas vad jag hört iaf :)
    Jag finns både på msn o facebook ; saosin@loveable.com och jag heter Fredrika Hansen
    ♥♥¸ .?Kaerlighed?.¸♥♥
  • FredrikaH

Usch vad tråkigt det egentligen är när vi är så många, lätt att man känner sig utanför, man får liksom ingen syl i vädret.. Så känner jag iaf, och jag är inte pigg på att jaga folket för att få information om träffar osv.. Känner mig så jobbig när man försöker prata o lära känna er allihopa!

ni får gärna tycka jag är bitter, men är väl en sån dag idag!

{#lang_emotions_frown}

♥♥¸ .?Kaerlighed?.¸♥♥
  • FredrikaH

Ja, det är sant.. Jag o bellsi ska eventuellt träffas på måndag, då vi har söner födda på samma dag, lite roligare när man har något gemensamt.. förutom barn generellt dvs :) vart bodde du?

♥♥¸ .?Kaerlighed?.¸♥♥
  • FredrikaH
    AnnaT skrev 2010-01-15 00:28:16 följande:
    Jag håller med, har inte kunnat dom två sista gångerna men jag är inte direkt en så typ som tar en massa plats, skulle också tycka det var lite "trevligare" att bara träffa några
    Okej.. vad trevligt! att du vill träffas när vi inte är så många alltså :) Vart bor du?
    ♥♥¸ .?Kaerlighed?.¸♥♥
  • FredrikaH

Absolut, jag har addat dig på msn så det är lättare att få tag i varandra!

♥♥¸ .?Kaerlighed?.¸♥♥
  • FredrikaH

Aha okej :) Ja, jag o bellsi har som sagt varsin son, dom är födda 10/11, så 2 månader dom med :)

♥♥¸ .?Kaerlighed?.¸♥♥
Svar på tråden unga mammor i sthlm?