-
Vi följer ärna med nästa vecka så länge det inte är på onsdag. För då ska vi till öppna förskolan, men ni kan ju alltid hänga på ditTogether90 skrev 2010-01-06 22:35:21 följande:TACK FÖR IDAG tjejer :) de var jätte kulSyns nästa vecka igen..tror de blir måndag eller onsdag :) återkommer om de :)
-
Nu kör vi igång nästa träff för våran nya föräldragrupp. Vi träffades igår den 6 Januari och nu tänkte vi träffas igen redan på tisdag den 12 Januari, på Andys lekland i Sickla köpkvarter klockan 12.
Och det är stort och luftigt och man får plats med många barnvagnar. Jag rekomenderar att man tar med sig något att käka med det finns Waynes coffe där och även Willys precis nedanför.
Hur du läst kommer dig söker du på och då ska du gå av vid Sickla köpkvarter. Eller åker till Nacka station med bussarna från Slussen eller saltsjöbanan också nacka station. Några frågor så är de bara att fråga mig.
Barn under 1 år kommer in gratis med vuxen men de är ju bara att säga att barnen är under ett år. Det gjort vi sist hehe. Det finns chans för barnen att leka av sig och för oss "vuxna" ;) att snacka och socialsera med varandra. Toppen kul.
Och vi tänkte köra träffarna var tisdag från och med nu.
Så nu är de bara att säga till om ni vill komma eller inte.
Föräldragruppsträff den 12 Januari klockan 12.00 på Andys lekland
Kommer
Jessica+ barnen Nellie och Oliwer
Marie + Elsa
Johanna + Majken och ev Svea
Kommer inte
sl.se
-
oj va fel det blev
-
Hur känner jag igen er idag då?
-
Hehe, jo så mycket har jag förstått också. Men har fått för mig att det finns på alla lekland. Men får helt enkelt titta efter de som ser unga och fräscha utFredrikaH skrev 2010-01-12 10:04:30 följande:dom lär vara ett stort gäng tjejer med massa barnvagnar :D
-
Fast det är ju inte hela världen om jag skulle missa dom. Har ju ett helt köpkvarter att vandra runt i :D
-
Ni kan ju adda mig också på msn om ni vill, [email protected].
-
Min tjej ät 2 ½ men hon går på dagis, vill ju inte ta med henne om det bara är småttingar. Men om du ska ha med dig din son kan hon också vara ledig från dagisAnnaT skrev 2010-01-13 11:40:10 följande:Är det någon som har barn som nästan är två år, tänkt om sonen skulle vara ledig från dagis så kanske det är roligt för honom om det inte bara är bebisar =)
-
Men vi kan väl dra ihop en mindre träff också, utanför föräldragruppen. Det är ju enklare att få plats på ett cafe om man är några färre och så. Jag är ju ändå bara hemma så jag kan ju träffas någon annan dag än tisdagarnaFredrikaH skrev 2010-01-14 22:21:09 följande:Usch vad tråkigt det egentligen är när vi är så många, lätt att man känner sig utanför, man får liksom ingen syl i vädret.. Så känner jag iaf, och jag är inte pigg på att jaga folket för att få information om träffar osv.. Känner mig så jobbig när man försöker prata o lära känna er allihopa!ni får gärna tycka jag är bitter, men är väl en sån dag idag!
-
Jag bor i sundbyberg. Men om ni ska träffas på måndag följer jag gärna med.