Inlägg från: FredrikaH |Visa alla inlägg
  • FredrikaH

unga mammor i sthlm?

12 st verkar det bli, inte alla som skrivit upp sig på listan :)
    Jag känner inte till området alls, så jag vet inte vad det finns för ställen, men stort måste det vara iaf :D
    Det ska bli jättekul :)

• FredrikaH

Ja det löser sig alltid! :)
    Hur är det med era skatter?

♥♥¸ .?Kaerlighed?.¸♥♥
  • FredrikaH
    Juhanna skrev 2010-01-04 19:02:08 följande:
    Vi brukar gå till stockholms stadsmissions öppna förskola för unga föräldrar. Den är också bra. Dem öppnar den 13:e Jag kom och tänka på en sak, har cafeerna verkligen öppet på onsdag? Det är ju en röd dag.
    Oj vilken koll du har, det har jag inte tänkt på.. Nått cafe borde väl ha öppet? Annars finns alltid mcdonalds{#lang_emotions_undecided}
    ♥♥¸ .?Kaerlighed?.¸♥♥
  • FredrikaH
    MikuAndSaraLi skrev 2010-01-04 20:41:24 följande:
    Nu blir jag förvirrad här *har inte sovit på 3 dygn* Vart ska vi nu träffas? Skrapan eller Tuben? Mej känner man lätt igen då jag har en ganska unik vagn, så att säga (finns en bild i mitt galleri) om det itne regnar eller snöar - för då har jag ett stort, blått regnskydd på.
    ohh vad häftig!!

Jag är nog inte sådär svår att missa heller, har en vagn med röd liggdel :D
    ♥♥¸ .?Kaerlighed?.¸♥♥
  • FredrikaH
    bellsii skrev 2010-01-05 11:50:06 följande:
    heej, jag kan tuvär inte följa med imorgon har blivit dyng förskyld o vill inte smitta era bäbisar, försöker hålla min lille kill frisk även fast jag e förskyld =/ Hoppas ni kommer ordna nån mer träff snart.?
    Neeej vad tråkigt !!!  Har undrat vart du hållt hus nånstans.. Hoppas du mår bättre snart, vi kan ju träffas du o jag om det inte blir något efter detta..
    ♥♥¸ .?Kaerlighed?.¸♥♥
  • FredrikaH

Det är tyvärr såna tider nu, bara att säga till när du är frisk så kan vi styra upp något.. Läste ditt inlägg i andra tråden, våra prinsar tycker om samma grejer :D
    Fast min har inte vänt sig än :(

Om en timme ska vi vara på BVC, äntligen ska jag få honom vägd o mätt! Ska bli sjukt spännande och se hur han växt.. med tanke på att det var 4 veckor sen ://

Kram{#lang_emotions_sunny}

♥♥¸ .?Kaerlighed?.¸♥♥
  • FredrikaH

Sådär nu var vi hemma igen! :)

Lilleman väger nu 4910 gr och är ungefär 60 cm lång, läkaren som mätte eftersom vår bvc tjej var sjuk IGEN! Han sa att det är olika hur folk mäter, så jag skulle inte lita blint på vad resultatet blev, men ungefär 58-60 cm lång.. Fick massa beröm hur fin o len hans hud var, att han verkar vara så nöjd och glad.. och att han var snygg (?) :D Det värmde!  Huvudomfånget var 39,5 :)

När han föddes vägde han 3305 gr, var 51 cm lång och huvudomfånget var 36 cm..

När han var 2v o 6dagar vägde han 3620 gr och var 53 cm och huvudomfånget var 37,5

Och sist vi vägde honom var han 4v och 3 dagar, så vägde han 3870  :)

Så allt går stadigt uppåt, det var skönt att veta!

♥♥¸ .?Kaerlighed?.¸♥♥
  • FredrikaH

Finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder :D

Jag är inte så hemma runt skanstull, så jag ringer Tove så jag hittar rätt! :)

♥♥¸ .?Kaerlighed?.¸♥♥
  • FredrikaH

Tack för idag tjejer! Det var trevligt..

Såg nu att jag gjort en tabbe och fått för mig att Love heter Tove, förlåt för det, vet att det inte är kul att bli kallad fel namn haha! {#lang_emotions_embarassed}

Lättare att pratas på MSN kanske?

Ni som vill kan ju adda min msn; saosin@loveable.com

{#lang_emotions_sunny}

♥♥¸ .?Kaerlighed?.¸♥♥
  • FredrikaH
    Föräldragruppsträff den 12 Januari klockan 12.00 på Andys lekland

Kommer

Love+ Oliwer
    Jessica+ barnen Nellie och Oliwer
    Marie + Elsa
    Johanna + Majken och ev Svea
    Anna+ Isabel och  ev Antonio