unga mammor i sthlm?
jag är 21 år, har två barn, 2 år och 5 veckor gamla.
bor i enskede
jag är 21 år, har två barn, 2 år och 5 veckor gamla.
bor i enskede
HejHej. Jag har för mig att jag varit inne här och skrivit tidigare vid något tillfälle... Om jag inte har det så tar jag om det. Jag heter Ida och är 22 år. Har två barn, Selma född okt 07 som i Onsdags började på förskola. Och så lilla Hedda 9 veckor gammal.
Bor i Stureby i Enskede.
Träffas gärna också, men inte så sent, hämtar Selma på förskolan kl 3 och så är hon ledig på Måndagar. (Inte nu på Måndag eftersom inskolningen fortf pågår då, är Selmas pappa som har den)
Klockan 13 är lite sent sent för oss att ses. (att mötas upp då iallafall, måste ju vara på förskolan strax före 3)
Är det någon som vill ta en fika inne på söder/i stan? Mötas runt 10-11tiden kanske.
Hedda är bara 9 veckor än så länge och behöver inte 'springa av sig' än
Jag är upptagen på torsdag och fredag nästa vecka, annars inga planer.
Den 31a oktober, Din bebis?
Ja, Selmas pappa har fortf inskolningen då så egentligen skulle jag ju kunna vara borta lite längre. Men är van att ha Selma hemma om dagarna så nu när hon börjat på förskola vill jag gärna vara med henne när hon kommer hem.
FredrikaH: Jag har inte msn, men man kan ju prata här i gästböckerna. Eller på Facebook om du har det? Inboxa mig om du vill ha mitt namn där.
Jag måste tyvärr ställa in imorgon. Känns tråkigt.
Men en gammal vän som numera bor i USA är här och hälsar på denna vecka, och enda dagen han kunde ses var imorgon. Vill inte missa det då han bara kommer 1-2 gånger om året. Förhoppningsvis kan ni ses nästa vecka? Eller på Onsdagfm?
Hoppas ni får en trevlig fika imorgon!
Är Svea ledig någon dag i veckan? Isåfall kan vi ju ses allihopa någon dag.
Onsdag, torsdag eller fredag funkar bra för oss (då är selma på förskolan)
Selma är ledig måndagar. När Selma är på förskolan brukar jag njuta av att slippa öppna förskolan för tillfället... Har haft Selma hemma i 2 år och 3 månader och precis slutat gå på öppna förskolan och det dröjer ju inte många månader innan det börjar bli dags för Hedda också. (gillar öf egentligen, men har varit så mycket sånt)
Så jag fikar helst
Är det stadsmissionen du går på?
Förresten.. var du något på XIST när Svea var bebis?
Då satsar vi på fredag tycker jag
jag var också på xist några gånger, gick föräldrautbildningen när jag var gravid, men precis som du trivdes jag inte så mycket.. sen var det ganska långt att åka från mig, så jag föredrog att gå på öppna förskolan där jag bor.
Var ligger stadsmissionen?