Inlägg från: jennaevelina |Visa alla inlägg
  • jennaevelina

unga mammor i sthlm?

Hejsan!
    Hoppar också in om man får =)
    Hoppas alla haft en jättemysig jul!

Onsdag den 6 Januari 2010
    kör vi en liten kick off för våran "nyblivna" mammagrupp. Vi är alltså en gäng unga tjejer som träffas en gång i veckan eller så och gör olika saker med våra småttingar :)
    Den första gången kanske vi kan börja med att gå på ett fik och lära känna varandra lite mera.

Och då tänkte jag att vi träffas den 6 Januari vid Skrapan (skanstull/medborgarplatsen) klockan 14.00

Så vilka vill följa med?

KOMMER

Together90 (Love och Oliwer)
    Oktoberbebis09 (Mikaela & Vincent)
    MikuAndSaraLi (Miku och Sara-Li)
    Sannis85 (Sanna och lilla V)
    kevink (Kevin &Amie
    FredrikaH (Fredrika & Sixten)
    Juhanna (Johanna och Majken)
    JennaB (Jenna och Viggo)

KOMMER INTE

• jennaevelina

Hej!
    Kunde tyvärr inte följa med i onsdags men kommer gärna på tisdag!

Nu kör vi igång nästa träff för våran nya föräldragrupp. Vi träffades igår den 6 Januari och nu tänkte vi träffas igen redan på tisdag den 12 Januari, på Andys lekland i Sickla köpkvarter klockan 12.
    Och det är stort och luftigt och man får plats med många barnvagnar. Jag rekomenderar att man tar med sig något att käka med det finns Waynes coffe där och även Willys precis nedanför.

Hur du läst kommer dig söker du på och då ska du gå av vid Sickla köpkvarter. Eller åker till Nacka station med bussarna från Slussen eller saltsjöbanan också nacka station. Några frågor så är de bara att fråga mig.

Barn under 1 år kommer in gratis med vuxen men de är ju bara att säga att barnen är under ett år. Det gjort vi sist hehe. Det finns chans för barnen att leka av sig och för oss "vuxna" ;) att snacka och socialsera med varandra. Toppen kul.
    Och vi tänkte köra träffarna var tisdag från och med nu.

Så nu är de bara att säga till om ni vill komma eller inte.

Föräldragruppsträff den 12 Januari klockan 12.00 på Andys lekland

Kommer

Love+ Oliwer
    Jessica+ barnen Nellie och Oliwer
    Marie + Elsa
    Johanna + Majken och ev Svea
    Anna+ Isabel och  ev Antonio
    Miku & Sara-Li
    Jenna + Viggo

Kommer inte
  • jennaevelina

Hej!
    Kommer inte kunna komma imorrn, har efterkontroll hos mvc och vanlig kontroll för Viggo, sen åker jag till Thailand på fredag så kommer inte kunna vara med följande tisdagar heller, fäljer gärna med sen när vi kommer hem! Ha det så kul!
    Kram Jenna och Viggo

Svar på tråden unga mammor i sthlm?