unga mammor i sthlm?
Hej!
jag bor i Huddinge och har en son på 3 månader och 1 vecka imorgon :)
Jag träffas också gärna :)
Kram Love
mommyatnineteen.blogg.se
Hej!
jag bor i Huddinge och har en son på 3 månader och 1 vecka imorgon :)
Jag träffas också gärna :)
Kram Love
mommyatnineteen.blogg.se
Hej!
Vill ni träffas snart eller efter jul/nyår?
kram Love
Hej!
Ja men absolut :) Min son heter Oliwer och är 3 månader och 9 dagar :)
Jag bor just nu i Huddinge men vill mer än gärna flytta till Enskede igen :)
Jag är 20 år gammal ungefär om lite mindre än en månad.
Jag träffas gärna :)
Kram Love
Onsdag den 6 Januari 2010
kör vi en liten kick off för våran "nyblivna" mammagrupp. Vi är alltså en gäng unga tjejer som träffas en gång i veckan eller så och gör olika saker med våra småttingar :)
Den första gången kanske vi kan börja med att gå på ett fik och lära känna varandra lite mera.
Och då tänkte jag att vi träffas den 6 Januari vid Skrapan (skanstull/medborgarplatsen) klockan 14.00
Så vilka vill följa med?
KOMMER
Together90 (Love och Oliwer)
KOMMER INTE
kör vi en liten kick off för våran "nyblivna" mammagrupp. Vi är alltså en gäng unga tjejer som träffas en gång i veckan eller så och gör olika saker med våra småttingar :)
Den första gången kanske vi kan börja med att gå på ett fik och lära känna varandra lite mera.
Och då tänkte jag att vi träffas den 6 Januari vid Skrapan (skanstull/medborgarplatsen) klockan 14.00
Så vilka vill följa med?
KOMMER
KOMMER INTE
Så vilka vill följa med?
KOMMER
KOMMER INTE
ja men absolut srkiv upp dig :)
Alla är välkomna :)
Ja om du är gravid!!
Okej då ..Jag heter Love Nordgren är 20 år gammal typ 20 dagar :)
Jag bor just nu i Huddinge (visättra) men vill flytta ..foooort!!
Jag bor med min son Oliwers pappa Daniel i en lägenhet på 81 kvm
Daniel och jag har varit tsm lite mera än 2 år och vi fick våran son den 10 september 2009 så han är snart 4 månader gammal :)
Oj oj min förlossning var inte så kul eller jag vaknade upp på natten den 9 september klockan 03.40 av att jag blöder.. de bara rinner och rinner blod ifrån mig och det är utspett med fostervattnet så det var bara att sticka in till SÖS och när blev jag inlagd direkt och undersökt och hela fadirullan och Oliwer blev övervakad under hela förlossningen och de slutade med igångsättning några timmar efter jag kommit in och Oliwer var ute efter 21 timmar ifrån när vi kom in till när han föddes.
Mycket pinnvärkar och smärta och blod blandad var min förlossning.
Men när jag fick min söta son på mitt bröst då var allt bra igen :)
De fick aldrig reda på varför jag blödde :(
Det var lite kort om mig ;)