Leker ni med era barn?
Leker ni med era barn? Och, tycker ni om att göra det? Är ni bra på det? Själv är jag verkligen ingen lekmamma! Jag har i vuxen ålder aldrig tyckt om att leka och jag är är INTE bra på det. Tycker att det är skitjobbigt och har väldigt svårt för att sitta på golvet. Fötterna domnar bort och jag får ont i ryggen... :( Inge kul alls. Och, inte kommer jag på nån lek alls. Har usel fantasi tydligen. Detta gör att jag verkligen kan känna mej som världens sämsta mamma. Försöker komma på alla möjliga ursäkter för att slippa leka. Det brukar vara fyraårige sonen som jämt går runt och tjatar om att man ska leka. Som tur är har han en 8-årig syster som ofta brukar leka med honom och då sambon är hemma är det han som brukar leka (han är väldigt bra på det!). Jag är bra på andra saker; baka, laga mat och jag kan spela brädspel med dem och pyssla lite. Men leka, neeej, det tar verkligen emot. Rår inte för det. :(
Nån mer som känner så här? Eller är jag bara konstig? Måste man tycka om att leka när man har barn???