• unga familjer

Inget att göra på dagarna??

Kom till oss på Armfeltsgatan 2, sthlm!!!!

Vi gör verksamhet ihop, vad vill ni fylla den med? Allt är gratis, kom när ni kan!

Vi finns på plats måndag fm och onsdag em, läs mer på stadsmissionen.se. Daniel jobbade tidigare på Xist, unga föräldrar! Nu gör vi samma verksamhet fast på annan adress.

Undrar ni nåt, ring 0707-699 819, Sanna eller 0707-105358, Daniel

Välkomna!!!!!!

• Svar på tråden Inget att göra på dagarna??
  • elinamedtheo

Måste det vara mamma pappa barn? Utan kan det vara mamma barn bara? :) Och som emmol frågade, vilken ålder är det?

• unga familjer

Föräldrar mellan 14 och 22 med sina små! Alla slags föräldrar är välkomna, mammor och pappor, tillsammans eller var för sig!
    Kom som ni är, vi gör en verksamhet ihop!
    Öppet igen i morgon em, 12.30 - 15.30, fika, pyssel, vad vi hittar på! Tanken är att ge er ett utrymme att ses i, träffa andra föräldrar och barn.
    Välkomna!!! Sanna 0707 699 819 och Daniel

• emmol

Låter roligt... tittar nog förbi imorrn... kan man ta in barnvagnen och så? Har tvillingar så det skulle underlätta =)

• elinamedtheo

Åh så roligt men synd att jag har mammagrupp just imorgon mellan två och fyra. Men när är det nästa ggn? Låter roligt. Hur många brukar komma?

• tjejen89
    elinamedtheo skrev 2009-10-20 17:00:53 följande:
    Åh så roligt men synd att jag har mammagrupp just imorgon mellan två och fyra. Men när är det nästa ggn? Låter roligt. Hur många brukar komma?
    Jag kommer imorgon!
  • elinamedtheo

Jag kommer på måndag =)

• emmol

Lite svårt att hitta, men det va mycket trevligt idag =)

• Juhanna

Någon som har lust att hjälpa mig att hitta dit? Brukar tappa bort mig väldigt lätt

Svar på tråden Inget att göra på dagarna??