Vi med Kronan-vagnar del 12
I fredags så beställde vi våran kronan sulky vagn så snart är vi en i familjen! Ska bli skönt med sulky!
I fredags så beställde vi våran kronan sulky vagn så snart är vi en i familjen! Ska bli skönt med sulky!
Nu har jag fått hem min svarta kronan sulky och jag ÄLSKAR den! Sonen ockås han sov 2½ timma i den och sat jätte bra
Jag har inte heller nån sådan rem. kanske bara inte sätt den: Har ett snöre med en ögla som man fäser fast vagnen i nerfällt läge när man fällt i hop den!
sleeping angel skrev 2009-10-31 19:54:25 följande:
Kanske ska skriva till kronan och be om en sådan rem, kan ju va bra till vintern och sen så kan det kanske va bra om man altid får med det!
frk lorelei skrev 2009-11-04 17:37:15 följande:
Hej jag är ägare av två kronan vagnar. En sulky köpt 09 som min son har som i dag är 3 år. Super nöjd. Sen när jag vänta dottern så köpte vi en begagnad duo vagn. Sittdelens klädsel är väldigt solblekt. Tycker det är dyrt att köpa en ny så jag funderar på att färga den själv, fick ett tips om en färg som man kunde färga tyg med jag tänkte höra med er om ni vet någon eller någonstans man kan köpa begagnade klädslar.
Jag har kollat både Tradera och blocket men inget finns nu. Får hålla utkick