• isold2003

Löpartråden 11

Tack Waimea, jag missade helt att tråden höll på att stängas! Jag sprang en 13 km runda igår men idag har jag bara stressat runt, ingen träning. Jag kan inte bestämma mig hur långt jag ska springa imorgon med tanke på Lidingöloppet om en vecka. Runt 20 km kanske blir lagom. Det blir tidig morgonträning hur som helst för sen är det storstädningshelg på dagis och sen fest i Vaxholm men därimellan ska vi lämna barnen hos barnvakt i Mariefred, en liten nätt omväg på drygt 10 mil..

LillLisa, jag hinner nog inte in på internet imorgon så jag får önska dig lycka till på söndag redan nu. Hoppas att det blir ett roligt lopp och att benen känns pigga!

• isold2003

Vilken otur Rövardotter! Men det lät som en mysig cykeltur. Krya på dig!

Waimea, det måste ha sett riktigt roligt ut Kul att rundan kändes så bra!

Jag tog en drygt 24 km runda igår morse, det kändes riktigt bra Idag blir det ingen löpning, vi har precis kommit hem från Vaxholm och maken ska jobba inatt så han sover nu..

• isold2003

Grattis LillLisa! Vad roligt! Toppen belöning också med middag och sovande barn

Krya på dig Kattstugan! Hoppas att du känner dig pigg redan imorgon så du får ett par pass innan LL åtminstonde.

• isold2003

Tack Kjempe! Hoppas att promenaderna gör susen för din rygg. Det låter härligt med kärleken! Hur går det för sönerna?

Waimea, du verkar vara i toppform nu, perfekt tajming!

Kattstugan, jag håller tummarna, det verkar lovande inför lördagen

Jag fick ett roligt pass idag, knappt 14 km, mestadels på mer eller mindre leriga stigar upp och ner för rullstensåsen en liten bit bort.

• isold2003

Waimea, grattis till nytt pers! Bra självfötroendestärkning med ett sånt pass inför LL. Själv sprang jag 5 ine lika snabba km igår, hade tänkt 10 men benen var så sega så jag avbröt. Nu får det blir vila fram till lördag.

• isold2003

GRATTIS Kjempe!! Såå romaniskt också!

Waimea, jag tycker att du ska vila ikväll. Jag håller med om att det känns konstigt med så många dagars vila men om du känner av förkylning tycker jag inte du ska chansa.

• isold2003

Begynnande halsont, extrem trötthet och en genomförkyld make, låter det som toppenuppladdning inför morgondagen? Har inte varit sjuk sen i våras och så kommer det dagen före LL Mycket tveksamt att jag kommer att kunna springa imorgon men jag hoppas på underverk!

Snillis, krya på dig! Såå trist att vara sjuk!

Rövardotter, vad mysigt med utlandssemseter och bröllop! Hoppas ni får det jättebra!

• isold2003

Jag mår bättre idag så om en kvart bär det av till Lidingö! Hoppas hinna träffa Kattstugan men jag har ju inte ditt nummer Waimea! Hoppas Kattstugan har det så vi kan ses också, det vore så kul

• isold2003

Hemma igen. Jag vet inte hur jag ska beskriva dagens lopp, det gick så tungt! Första två milen var ok men tredje var hemsk! Jag är iaf nöjd med tiden, 2:29:34, men Kattstugan slog mig förstås med några sekunder Det var dagens höjdpunkt, att träffa Kattstugan!

• isold2003

Kikar in från kursvecka i Malmö. Det har blivit ett par morgonrundor än så länge och jag hopas jag orkar kliva upp och springa imorgon bitti också. På torsdag väntar intervaller med Kattstugan

LillLisa, vad skönt att du och sonen har löst trotsproblemen. Mycket roligare när man är sams! Kul att du blev lite terränginspirerad också! Du ska se sen i vinter hur fint det är att springa genom skogen i glittrande nysnö med rimfrost på träden så kommer du aldrig vilja återvända till asfalten

Waimea, vad roligt att läsa om ditt lopp! Härligt jobbat! Jag önskar att jag kunde säga detsamma, att backarna inte var så tunga som förväntat,men jag var tyvärr av en helt annan upfattning

Kattstugan, härligt med kantarellpromenad! Jag var klok den här gången och tog med mig en vindtät träningsjacka, för det blåser verkligen konstant här i Malmö, men vantar fick jag gå och inhandla idag..

Svar på tråden Löpartråden 11