Inlägg från: honkie |Visa alla inlägg
  • honkie

Handlade mannen rätt eller fel?

kom igen! en örfil!?!?! en örfil är inte våld, det är bara lite förnedrande.
    jag har gjort många dumma saker som ung och förtjänat varenda örfil jag fått. utan dem örfilarna så hade jag förmodligen fortsatt med mina hyss.
    och seriöst, man måste börja fråga sig hur gammalt 13 egentligen är. när jag var 13 så hade jag redan varit hög på olika droger, misshandlat ett flertal och stulit både det ena och det andra, och visst fan var jag tillräckligt gammal för att ta emot en örfil.

• honkie
    Decnet skrev 2009-09-20 00:12:58 följande:
    Nu är inte jag nån som våldar vilt omkring.. men kan klart säga att jag står på mannens sida.. Hade någon efter man sagt till personen åtskilliga gånger bara npnchalerat det man sagt så hade nog jag också till slut "örfilat" honom och lärt honom den enkla läxan att inte vara uppkäftig eller bete sig stöddigt i allmänhet och framför allt inte mot människor han inte vet ett skit om.. Nästa gång kanske han stöddar sig mot mentalt instabil person med pistol i jackfickan.. då är han nog jävligt glad att någon lärde honom läxan innan med den enkla örfilen... pov pov..
    precis! en örfil skadar inte, den bara ruskar om en och visar att "minst såhär illa kan det gå om du fortsätter"
Svar på tråden Handlade mannen rätt eller fel?