• kramiiis

Vi som gör äggdonation ute i Europa

mytrobule: tack vännen! {#lang_emotions_kiss}
    så mycket nervösa än under ivf:erna...

ÄD v40 - tänk om jag får ett mumintroll till sommaren!
  • kramiiis

caribe: tack vännen! ja det är så skönt att pricka av alla steg på vägen till plus nu är det bara att hoppas på fina ägg
    Jupps han åker hem ikväll. Och så åker vi över tillsamans imorgon kväll.

hoppas din mens kommer snart!

• kramiiis

caribe: jag hade svårt att få iväg sambon igår kväll, han är oxå dunderförkyld och klagade över hur dåligt han mådde och han orkade inte och tänk om jag inte kan prestera och bla bla bla. Hehe första gången inte allt hängde på mina ägg! nice stackarn.

• kramiiis
    Bette skrev 2009-09-29 15:23:16 följande:
    Hoppas innerligt att det kommer gå bra för dig vid behandlingen. Ni kommer väl sätta tillbaka två embryon? Ta och var hemma första veckan efter ET det behöver man. Man behöver vila, jag var sjukskriven första veckan, det var super det.Bette
    tack! Jo jag tänker iaf fråga om två embryon, får väl se vad de säger om det. Men med tanke på mina 5 ivf:er kanske vi kan få det. hoppas
    Jag ska försöka vara hemma så mycket som möjligt veckan efter ET, har lite jobb jag måste göra, men tänker inte stressa.

Kram och hoppas allt är bra med bebis!
  • kramiiis

saknarknytte: jag känner mig ungefär som du. Jag vart tvungen att gå hem från jobbet idag för jag mådde inte bra (är iofs rätt förkyld oxå). Det är riktigt nervöst att vänta på samtalet imorgon om berfruktning. Hua.

Ja det är dyrt med resor när man ska boka så nära inpå. Förstår att det känns i plånboken. Det är väl det enda som jag har tur med... pengarna är inte vårt problem än så länge. Blir det fler färskförsök så kommer det märkas...

stor krama på dig!

• kramiiis

annikamarie: tack!
    Så ledsen att det blev minus massor med kramar till dig!

• kramiiis

rödluvan: vad skönt att allt var lugnt med spottingarna!

• kramiiis
    Bette skrev 2009-09-29 22:28:53 följande:
    Jo bebben växer så det knakar, jag är i vecka 31 nu, det är helt underbart. Det kommer gå toppen för er också.Bette
    härligt!

caribe: jag håller på att bli toookig på att de aldrig ringer. Tack för tummar!
  • kramiiis
    Caribe skrev 2009-09-30 11:01:14 följande:
    Kramiiis ja fy när man väntar på det där samtalet... jag höll på "loose it" kommer jag ihåg!Men om det är ngn tröst så ringde dom snabbt typ vid 10 tiden när det gått åt skogen för min donator, men dom ringde sent typ 11.15 när det hade gått jättebra för donator nr 2 så vi får hoppas att dom har goda skäl att ringa sent till dig oxå
    tack det känns faktiskt lugnande!
  • kramiiis

saknarknytte: tack! de har fortfarnade inte ringt och nu börjar jag bli orolig hoppas det inte gått åt helvete, men det borde de ju redan sett isf och då ringt, försöker intala mig det...
    hua

vad bra att du träffat en bra gyn! det blir så mycke lättare då!

kram

Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa