• With a devilish smile

Tips på aktiviteter i Helsingborg sökes !

Försökt klura ut lite roliga aktiviteter att göra med min dotter som  är 10 mån
    Gärna i Helsingborg , Ängelholm eller i närheten .

Några tips ?

Ängla 081028
  • Svar på tråden Tips på aktiviteter i Helsingborg sökes !
  • frostfödd

Hej!
    Vi brukar gå till öppna förskolan i Ramlösa Brunnspark i Helsingborg. Det ligger i villa Begonia på övervåningen och har öppet varje dag. På torsdagar är det speciellt för 0-1-åringar.
    Läs mer här:
    www.helsingborg.se/templates/SchoolStandardPage.aspx&epslanguage=SV

Min son är 14 månader och älskar det! Och hon som har hand om det är jättetrevlig!
    Det är sångstund och fika och en massa leksaker! Vi brukar gå dit några dagar i veckan.

Annars tar jag också gärna emot fler aktiviteter i Helsingborg!

• With a devilish smile
    frostfödd skrev 2009-09-13 15:09:11 följande:
    Hej!Vi brukar gå till öppna förskolan i Ramlösa Brunnspark i Helsingborg. Det ligger i villa Begonia på övervåningen och har öppet varje dag. På torsdagar är det speciellt för 0-1-åringar.Läs mer här:www.helsingborg.se/templates/SchoolStandardPa...Min son är 14 månader och älskar det! Och hon som har hand om det är jättetrevlig!Det är sångstund och fika och en massa leksaker! Vi brukar gå dit några dagar i veckan.Annars tar jag också gärna emot fler aktiviteter i Helsingborg!
    Vi har öppna förskolan här i Åstorp också men tycker inte det ger så mycket vill komma iväg på annat roligt än bara ÖF ;D
    Ängla 081028
  • Aurora Borealis

Vi har varit i hembyggdsparken i Ä-holm ett par gånger, i början tittade dottern mest på getterna men nu tycker hon mer och mer är roligt, gunga är ju alltid toppen var man än är. Är ett om 2 veckor.

• T inne

Jag hittade denna gamla tråden och tänkte se om den kan få ett nytt liv!!!

Har själv en dotter på 2 år och en bebis i magen, så jag vill gärna få lite förslag på vad man kan hitta på här omkring NV skåne....

får se om nån nappar :)

Svar på tråden Tips på aktiviteter i Helsingborg sökes !