Svårt att få till syskon andra tråden
Skapar en ny tråd för oss som kämpar med syskon, vi var ju några stycken och det är alltid skönt att prata med andra i liknande situation
Skapar en ny tråd för oss som kämpar med syskon, vi var ju några stycken och det är alltid skönt att prata med andra i liknande situation
Vill börja med att säga grattis till Southern Belle! tänk att det kan ta sig efter ett tag!
Här går det dock inte så bra
Kram
ebben
Tänk att det kan gå så, härligtl. Man undrar varför det inte tar sig, jag menar vårt barn är ju okcås gemensamt, och var inte överdrivet svår att få. Men nu går det inte, efter 2,5 år. Och det värsta av allt är att gyn har semester nu, när jag skulle ringa och få nytt Pergorecept....kan man ringa någon annan stans tror du?
Det gick bra, en hudläkare där skrev ut receptet (för 300 grrrr, men nu har jag fått det i alla fall
hebbe och greta67
Klart att ni får vara med, välkomna! .-)
dison
Håller också på med pergo från och till. Innan hade jag ÄL utan, fast senare och oregelbundet, men nu sist jag testade utan kom inte ÄL ordentligt. Ska försöka trappa ner, har tagit två tabletter, men nu denna rundan tar jag bara e1,5 så får vi se vad som bhänder...
Det verkar vara många som har svårt med syskon.
Är det någon som fått någon förklaring av läkare. Alla prover vi har gjort har varit bra, så läkaren säger att hon inte vet varför jag inte blir gravid. Låter ju kul
ebben
Jag tror inte på ödet. Varför skulle då narkomaner få barn och andra som blir bra föräldrar inte få det. Tror nog snarare att det är något kroppsligt problem, tillfälligt för vissa, kroniskt för andra....
ebben
ja, så kan man se det. Någon skrev att det är väldigt ovanligt att man aldrig lyckas igen om man lyckats en gång.....hoppas det stämmer på oss här inne. Så att det går till slut. Ovissheten är ju värst i så fall. Hada jag vetat att om två år har jag en bebis hade man ju kunnat slappna av så länge
I vilket fall som helst ger du mig lite hopp!, eftersom jag käkat Pergo i från och till över ett år, ett och ett halft skulle jag tro. Och alla prover är bra, både mina och sambons. Dvs precis som dig
När det lyckades för dig, lyckades det "av sig själv" eller fick du någon annan hjälp, insemination eller något?
kehe
Är precis lika dan. Varenda månad är det...nu blir det över tre år mellan, nu blir det 3,5 det ska väl inte vara så långt som 4 hela år mellan och blablabla....