• JAG är BÄST

Försökt i ett år utan resultat

loranth skrev 2009-08-31 21:55:40 följande:
    hej vännen här har du mig....sitter i exakt samma båt som dig..detta suger verkligen...försöker tom intala mig att jag inte vill ha barn bara för att det ska ta sig men det sitter i bakhuvudet hela tiden..=(
    Huvudet har inget med fertiliteten att göra bruttan.
  • JAG är BÄST
    madde1983 skrev 2009-08-31 21:58:40 följande:
    har ett råd ,, sluta med ägglossnings test , det stressa bara en ,,, jag var lika dan ,, när jag inte lät det stressa mig så blev jag gravid,, har en dotter i dag på snart 8 månader,, så stor styrke kram,, ge inte upp visaa behöver lite mer lungn och ro och lite extra tid och bli gravid
    Käää?? lugn å ro??

Hur vet du att TS eller hennes man inte har någa fel??
  • JAG är BÄST

TS,, du har all rätt att säka hjälp dvs en utredning av er då ni nu försökt ett år.
    Ring din gynläkare omgående,, VÄNTA INTE!!!

• JAG är BÄST
    loranth skrev 2009-08-31 22:00:24 följande:
    jag tror att tänker man för mycket på det så blir det inget heller...
    HAHAHAHAHAHAH

Å du tror på det där själv??
    Borde vara världens säkraste preventivmedel

"Tänk barn=INGA BARN"
    Tänk INTE barn=Så blir du med barn"

Ska fan i mig söpa paten på det preventivmedlet omgående
  • JAG är BÄST
    loranth skrev 2009-08-31 22:06:43 följande:
    men det är min tro...Jag blev gravid två gånger utan en minsta tanke på barn nu när man vill å bara tänker på det så händer det inget...har jag inte rätt till att tro det jag vill...??
    Men att be någon annan att inte tänka på barn är det dummaste nån kan göra!!

DU vet inte om TS eller hennes man har några fel. Han kanske inte ens har några levande spermier!!

Å, då få en sån urbotad kommenatar att inte tänka på det,,,,ja vad säger man?

Kan säga att jag ahr inte TÄNKT på barn sedan min sista IVF,,dvs 5år sedan nu,,å inte fan är jag med barn för det.

"JAG skakar på huvudet"
  • JAG är BÄST

TANKAR kan inte STYRA spermien eller ägget till varann. Hör du inte hur knäppt det låter att folk tror att tankar har med befruktning att göra???

• JAG är BÄST
    josefinvillhabebisnu skrev 2009-08-31 22:17:49 följande:
    svar till "jag är bäst" : Jag vet att min sambo inte har några fel därför att han har barn från ett tidigare förhållande. svar till "loranth" : Tack för att du förstår, jag har också vid ett flertal tillfälle försökt intala mig själv med att jag inte alls vill ha barn. övrigt, jo det kanske är rätt att man tänker för mycket. Men vill man så vill man, så är det ju, jag kan inte få bort den tanken. Det går bara inte! dessutom tycker jag att det är viktigt att äta folsyra och vitaminer så att kroppen är stark nog att ta hand om ytterligare en till.. men som sagt, min åsikt.
    Det kan du INTE vara säker på serru. Det kan hända mycket med en mans sperma på 1år bara tex + att du bör lägga dit hans ålder med(även om han knappast är i en "katastrofal" ålder på lääänge än)
  • JAG är BÄST
    josefinvillhabebisnu skrev 2009-08-31 22:25:40 följande:
    Tack för alla svar! Jag håller tummarna för er som vill få det där plusset, och för mig själv.
    Jag vill inte något plus
    Har redan fått BB
    Jag slutatde tänka barn VIPS så ringde BFA å sa ni har fått ett litet troll från Polen
Svar på tråden Försökt i ett år utan resultat