• RMM

Någon som testat minus på rd 12 och sedan fått plus?

Jag hänger på här, min tråd handlar om precis samma dilemma. Jag var dum nog att testa igår på RD 12, test negativt. Skitdeppigt men sedan berättade min IVF-väninna att när hon testade på rätt dag (RD 18) så var svaret bara svagt svagt positivt. Idag är hon i v 36 :) Man ska nog helt enkelt inte ha för bråttom och så länge man inte fått mens är ju allt som det ska! Nu fixar vi de här sista dagarna tillsammans!

• RMM

Kalimero: Ok, jag förstår. Själv gör jag detta för första gången. Har en del symptom, har ni det? Mina är "känningar" i magen, typ att det drar lite och på kvällarna kan jag känna som molvärk ffa i vänster sida av magen? Vad är detta? Har ni liknande symptom?

• RMM

Hm, ja då är det väl inge mer att göra än å vänta. Vänta, vänta, vänta. Jag har varit ledig ända sedan ET (pga av nattarbete) och försöker få dagarna att gå men gud vad sakta de går... Ska iaf iväg till frissan nu och sedan på middag så denna em/kväll kommer gå fort! Tänker på dig och håller alla tummar jag har för oss! Kikar in här sent ikväll. Kram

• RMM

Har bestämt mig för att inte stressa över det här med testdag. Jag ska göra nästa test då jag är ordinerad att testa, och så tänker jag bara be till alla övre makter att mensen håller sig borta! Måste tänka positivt! Att vara orolig och så gör ju bara saken värre.

Svar på tråden Någon som testat minus på rd 12 och sedan fått plus?