V.V.S-tråden-Våga Vägra Skov! Tråd nummer 16
Du får dricka buljong, men tror inte det är det bästa eftersom det är så salt. Laxermedel i sig är uttorkande, lixom salt.
Hur är det snorksork?
Jost:
GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Är så glad för din skull att tårarna är nära
Lycka till nu!!!
Hoppas du finner ett bra bandage Glöm inte att det finns bälten till som hjälper dem att sitta bättre på plats. min erfarenhet är att tvådels sitter bättre. Snart är magvecken borta också (för en styund iallafall...)
Grådis:
Det är inte din dag idag
Hej hej!
Idag har min lille kille gjort MR under narkos. Är så stolt över honom som fixade det så bra trots att han är väldigt osäker inför främmande människor
Hoppas bara att svaret visar att INGET onormalt finns i hans huvud.
Sen har jag fått ett annat problem som jag inte vet hur jag ska ställa mig inför....
Har börjat må dåligt av droppen. Kör jag dem på 10timmar som vanligt sover jag inte mer än ett par timmar innan det drar igång. Det har nu hänt flera gånger att jag kräks en hel del. Det börjar vid 5 o håller på till lunch. Blir samtidigt helt skakig och orkeslös.
Kör jag det på 13timmar (man får ha max 12) mår jag "bara" illa och kräks kanske 1-2 gånger bara under morgonen.
Hoppas det är tillfälligt.
Plus att hon kan få bli inlagd på barnavd. där erfarena barnsjuksköterskor hjälper er med laxering och sånt jobbigt.