V.V.S-tråden-Våga Vägra Skov! Tråd nummer 16
skrutteluttan74 skrev 2009-09-13 19:36:39 följande:
Jo det är ju skoj ,minns då Angelika kom till mej på Lassa första gången oxå & hon var såååå nervös & jag ignet,för jag är ju lixom inte speciellt blyg,så kom pappa strax före henne ,så hon fick lixom hela "alltet" på köpet,ja i alla fall jag & pappa...haha... Jag förstår vad du menar,nu då det dyker upp andra saker så rycker man som axlarna & tänker :
-"Äsch,det går nog över snart"
Ja nå sånt...fast man kanske borde bry sej,men då de blivit så mycket orkar man inte så mycke mer just då,då är det bättre att skjuta det ifrån sej ett tag..
JA som med medicin upp tappning och annat...haha...
I övrigt är det snuvit som sjutton,började få jobbig hosta i natt,vilket nog var de sista jag ville ha med denna rygg ...
Men som tur är så har den vart lugnare under dagen så det var kanske bara "ngt tillfälligt" hoppas jag
Hur mår ni iövrigt ??
Hur går det för din son med sockret ??
Har det kommit i ordning eller pendlar det upp & ner än ??
Kram till dej
Sen har den lille börjat också Han får yrselanfall. Vid två tillfällen som klassas som svåra då han kräkts och ögonen "snurrar". Hjärnan ska kollas upp nu vilket känns väldigt jobbigt. Särskillt detta med ögonen verkar bekymra läkarna. Har fått i uppgift att filma dom nästa gång för hur de rör sig är tydligen viktigt.
Själv har jag ju fått CVK och armarna slipper plågas mera . Ska få en ny porth a cath. Hade missuppfattat och trodde jag skulle få antingen eller, så avbokade portop. Men ny remiss är påväg. Jag trivs annars bättre med CVK, men det är ju tydligen rätt mycket högre risker med den. Kan ju inte heller bassängträna med den, vilket skulle vara skönt för smärtorna.
KRAM!