• Anonym (Nyfiken)

Dildo med sugpropp

Hej
    Jag är singel för tillfället och såg på nätet en dildo med sugpropp.
    Är de bra?
    Vad har ni för erfarenheter?

/A

• Svar på tråden Dildo med sugpropp
  • Empan81

ha ha ha f´låt, måste bara inflika min erfarenhet av detta. När min sambo fyllde 23 fick han en megadildo med sugpropp som skämtpresent av några polare. Dagen efter festen hittar vi den "uppsugandes" på UTSIDAN ab köksfönstret. Ha ha ha Vilken syn för grannarna, en stor jävla löskuk som dinglar på fönstret! ha ha Flåt att det blev OT. Men historien ä ganska kul =)

• mrbiig
    Empan81 skrev 2009-08-21 16:01:27 följande:
    ha ha ha f´låt, måste bara inflika min erfarenhet av detta. När min sambo fyllde 23 fick han en megadildo med sugpropp som skämtpresent av några polare. Dagen efter festen hittar vi den "uppsugandes" på UTSIDAN ab köksfönstret. Ha ha ha Vilken syn för grannarna, en stor jävla löskuk som dinglar på fönstret! ha ha Flåt att det blev OT. Men historien ä ganska kul =)
    Har ni slängt den eller har den blitt använd?
    Isåfall kan du ju berätta om erfarenheter
  • Body Mind Soul

Ha ha jag dör av skratt!! Den va bra!

Men får jag fråga varför man behöver en sugpropp på dildon???

Empan81 skrev 2009-08-21 16:01:27 följande:
  • Anonym (z)
    Body Mind Soul skrev 2009-08-21 17:00:50 följande:
    Ha ha jag dör av skratt!! Den va bra! Men får jag fråga varför man behöver en sugpropp på dildon???
    för att man ska kunna sätta fast den på diverse ytor och sen "rida" den på den platsen. tvn, bordet, badkaret, vad som helst.
  • Anonym (skönt!)

Köp absolut en sån som alternativ och komplement till dina andra dildosar. Det är jätteskönt och man kan faktiskt knulla sig själv rätt bra med dem. Jag har använt mina på golvet eller på en stol och ridit på det eller satt den på kylskåpet och tagit mig själv bakifrån så att säga.

Skitskönt!

Jag har också provat att sätta fast den lite snett uppåt och legast i missionären på det. Det var makalöst härligt. Då kunde jag verkligen känna att jag knullade dildosen. Skönt som omväxling till vanliga dildosar som man måste använda med händerna.

Och varför inte prova att köpa en buttplugg samtidigt så kan du verkligen bli uppfylld på egen hand

• Anonym (skönt!)

TS: har du köpt nån dildo med sugpropp?

• Anonym (Nyfiken)

Mmm nu har jag handlat och den är mellan stor, transparent och inte så mycket ordror. Ville ha en som var lite slät men lite hårdare.
    Det är inga vibbar på den men jag tror att den blir bra.

Återkommer med en recension på den

PS. jag har en liten buttplug och kanske ska jag använda båda två nästa gång!
    Någon som har fler erfarenheter att dela med sig av?

Kram/A

• Anonym (Nice!)

Sugproppen gör ju att man sk slappna av o koncentrera sig på att ha d skönt istället för att arbeta med handen.. Perfekt piff om man har lust när inte sambon är hemma!

NJUT!!

• Anonym (skönt!)

Härligt, TS, vill vill gärna läsa hur skönt det var när du tog dig själv
    Så skriv en utförlig recension

Roligt att du skaffade en.

Och ja ? testa absolut buttpluggen samtidigt. Jag kom som aldrig förr med båda i mig.

• Anonym

En dildo med sugpropp är väl det bästa man kan ha då kan man ta sej själv från alla vinklar man själv vill. Jag har en med en massa ådror och den känns exakt som en riktig lem!!Härligt! Men tyvärr är den lite för stor. Framifrån är det ok men bakifrån kan det göra ont.

Svar på tråden Dildo med sugpropp