• stor grön drake

"Så här blir du gravid!"

Ova skrev 2009-08-24 13:47:32 följande:
    Ha, ha, ha...
    Men visste du inte det?
    ALLA som har svårt att bli gravida är bittra, elaka och inåtvända. De missunnar varenda gravid människa deras lycka. De kan möjligtvis tillåta andra att vara gravida om de försökt i över 12 år, men då ska ansökan om undantag i 3 bevitnade exemplar lämnas in 4 månader på förhand.

Dessutom är man en j*vla surkärring med dålig fantasi om man inte tror på att "Lotta" är gravid fast hon har syndaflods-mens och testat - en vecka efter BIM, för "Lotta" mår minsan illa och har ömma bröst...
    (Friskrivning: "Lotta" är ett påhittat namn och alla fakta som kan kännas igen till någon specifik tråd är ett sammanträffande.)
  • stor grön drake
    Ccilla skrev 2009-08-25 01:03:40 följande:
    hello,, ny i tråden,,orkar inte leta, så undrar om ni hade en (seriös) lista man kan få kika på =)
    Varför vara seriös? Det är ju helt oväderställt bevisat här på FL att man inte kan bli gravid om man försöker.
    Dessutom blir man bitter av det.
  • stor grön drake
    beami skrev 2009-08-26 11:05:48 följande:
    Jag läste en kul grej för ett tag sen om ett par i 30 -års åldern som hade problem att bli med barn, vid en senare gyn - undersökning framkom att hon var oskuld!? Om man inte har förstått grunderna till barn makande ska man verkligen skaffa barn då? =)))
    Men om man gökar kan ju storken bli arbetslös!
    Tänk lite, i dessa svåra tider måste vi alla dra vårat strå till stacken...
    mindre sex, mera stork...
  • stor grön drake
    Pimpinellan skrev 2009-08-26 18:27:47 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-4-324/m46685385.html Jag kokar av ilska!! Nästa person som föreslår att "sluta tänka" som lösning stryper jag! Hjälp mig snälla ni,jag orkar inte ensam.
    Verkar som vissa fick sin netikett (nät-vett&etikett) i cornflakes paketet...
    Motsäger sig själv och allt.
  • stor grön drake
    helenen skrev 2009-08-31 22:05:49 följande:
    Graviditetstestet? Det tar jag nog på onsdag, för "jag vet en som berättade att hon kände någon som testade positivt bara två dar efter sexet!". Jodå. Så att så är det. Gratulationer till kommande kotten mottages tacksamt efter lunchtid på onsdag.
    borde du inte ha tagit det igår egentligen?
  • stor grön drake
    Pimpinellan skrev 2009-09-02 17:09:59 följande:
    Jag anmälde utan att ens svara på skiten. Hon kan inte ha alla getter hemma...
    men du... tala lite tyst om sånt, du har ju inte alla får i hagen själv... (pekar 3 sidor bakåt )
  • stor grön drake
    Pimpinellan skrev 2009-09-02 18:38:59 följande:
    Ooops! Men idag var det bara två lamm ute så jag ligger bättre till ändå!
    ligger? fy fy, INTE försöka få barn sa vi juh...
  • stor grön drake
    Pimpinellan skrev 2009-09-02 18:43:42 följande:
    Nä,här försöks ingenting... *visslar*
    *håller ett vakande öga på*
    det är bäst det!
Svar på tråden "Så här blir du gravid!"