• P3tra0

rädd för att få fler barn

Jag fick i början på maj en helt bedorande dotter =)

Allt började med att jag var livrädd för att inte kunna bli gravid, men till slut blev jag gravid =)
    Har under hela graviditeten oroat mig för förlossningen :S
    När jag var i vecka 29 fick jag sammandragningar och en blödning.. kommer inte till förlossningen på kontroll och det visar sig att värkarbetet har satt igång och att jag är öppen 3cm... dom gör allt för att stoppa det.
    Sedan visar det sig att jag har en infektion så dom inte ska stoppa det längre.
    När det är dags att krysta avtar värkarna och mer dropp ska in för att få igång det igen. När flickan väl är ute så tar dom henne till neo.
    får efter 2 timmar träffa henne.
    Får tillbringa 5veckor och 3dagar på sjukhustet. Flickan i ett rum och jag och sambon i ett annat,

Allt som tänkas kan händer på denna avdelning. sondmatning,pumpning, prover mm, mm, mm

Vill jätte gärna ha fler barn men jag kommer aldrig att våga =(
    först denna oro för förlossningen och så går det som det går, jag tyckte att förlossningne var jätte jätte jobbig, det blev inte som väntat.
    Hur ska jag hantera denna situation? som alla säger: du glömmer, men jag kommer aldrig aldrig glömma det!! :(:(

Svar på tråden rädd för att få fler barn