Inlägg från: Anonym (Nja) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nja)

Fruktansvärt tänd på äldre män!

Hotelliggaren skrev 2022-01-23 23:03:21 följande:
    Så du anser det inte vara en sanning att medelålders män kollar in unga tjejer? Varför består porren till 75% av tjejer runt 25? Inte är det för att den stora målgruppen är unga killar. Det är väl ingen hemlighet att gubbar kollar in unga tjejer? Och att kärringar kollar in unga killar för den delen.... Bara det att man troligen inte skulle funka tsm av förståeliga skäl.
    Skulle inte tro att man kan jämföra äpplen och päron. 
    Jsg som kvinna som faktiskt kollar rätt ofta på porr skulle aldrig kolla på yngre pojkar. Never ever. Medger att frågan är komplex. 
  • Anonym (Nja)
    Hotelliggaren skrev 2022-01-23 23:43:31 följande:
    Då är du inte gammal nog. På dejtsajter ser man tydligt att runt 45-50 är det mer regel än undantag att kvinnorna söker män mellan 35-45. De som vågar siktar på ännu yngre.  Och ang porren så skulle den sälja sämre om de flesta kvinnor vore runt 45. så är det. Varför? För att karlar (som är den stora målgruppen) gullar att titta på yngre. Både män och kvinnor är som mest attraktiva i yngre år, det är ingen hemlighet. Jag var garanterat både snyggare och mer attraktiv när jag var 30 än nu.
    Det får stå för dig. Jag är garanterat snyggare i dag än när jag var 30 :)

Du nämner runt 25 i det du tidigare skriver. Jag fastnade vid den siffran. Som sagt skulle aldrig vilja kolla en 25 årings balle. 
Svar på tråden Fruktansvärt tänd på äldre män!