Inlägg från: jennsans |Visa alla inlägg
  • jennsans

*>*<*Prematurtråd födda 07- del 9*>*<

hej =) hade ny tråd startats =)
    hänger kvar här på FL och har en livlig 2 åring brevid mig hehe
    själv så plussade jag igår och är nu högst orolig inför kommande veckor...

kram på er!

• jennsans
    Mimmis74 skrev 2009-06-27 22:14:06 följande:
    Lycka till, jennsans!
    tack =)
  • jennsans

näe var rätt dött här..

själv är det hektiskt med 2 åring och jobb och så allt vad graviditeten innebär.. skittrött bland annat.

hoppas det är bra med er andra =)

• jennsans

välkommen katarina =)
    och grattis till plusset!
    jag var på inskrivning idag och BM lyssnade iaf på allt jag sa och ska nog göra allt hon kan för att hjälpa mig på traven vilket känndes jättebra =)

• jennsans

Katarina F skrev 2009-08-14 13:55:17 följande:

Jag vet att det kommer att bli tätare kontroller denna graviditeten så jag hoppas och tror att jag får gå hela denna gången. Det är ju ingen större risk för mej att få prematur igen än det är för någon som inte fått prematur. Jag ska på MVC för inskrivning nästa måndag får väl se vad hon säger då.
    vem har bestämt om tätare kontroller??
    vet de orsaken till att du födde prematurt? jag ska gå enl mvc basprogram om inte spec mvc läkaren kommer säga något annat då denna planerar min graviditet
  • jennsans

ok.. längtar tills jag får höra vad de har att säga..o inte är jag väl ledsen heller om det blir täta kontroller..

• jennsans

Katarina F skrev 2009-08-16 21:55:10 följande:

Har ingen aning... Slutade med minipiller. Blev gravid innan jag hann få mens... Så ett UL får berätta när. =)
    spännande =) bokat in något??
  • jennsans

Katarina F skrev 2009-08-17 11:43:00 följande:

Ska på inskrivning hos BM på måndag då får vi diskutera när det blir ett UL.
    spännande :)
  • jennsans

Katarina F skrev 2009-08-27 11:12:38 följande:

Det fanns dåligt med tider så det blir inte UL förrän den 8 sept...Men då kanske jag har tur och ligger i spannet för en NUPP-mätning.
    men det är ju inte så himla långt tills dess =) vad kul!! själv får jag vänta en månad till till RUL..
  • jennsans
    Grüth skrev 2009-08-26 13:37:56 följande:
    hej alla! denna tråd har jag inte stöt på förut. har en son född i 24+3 den 26/6. 07!
    välkommen! vet de varför han kom tidigt??
  • jennsans
    Grüth skrev 2009-08-28 17:24:39 följande:
    Dom tror att min moderkaka började släppa eftesom jag började blöda massa. Sen så var min moderkaka missfärgas i ena hörnet så det stärkte misstankarna men vi har inet fått nån 100% diagnos...
    hualigen..
  • jennsans

Katarina F, son, 4 feb, v 32+1
    Fru Edberg, son, 17 jun, v 23+4
    Grüth, son, 26 jun, v 24+3
    Emmy K, Nelia och Lilja, 3 dec, v 23+5, Uddevalla
    jennsans, alexander , 19/6, v 32+3, uppsala

vi var många i denna tråden men den är inte så väldans aktiv längre tyvärr

• jennsans
    Grüth skrev 2009-09-20 22:06:39 följande:
    måste bara fråga är det nåns barn här som har förkyldningsastma? och hur visade det sig på era barn?
    också nyfiken.. A har alltid sån hemsk hosta men allt låter bra enl vc
Svar på tråden *>*<*Prematurtråd födda 07- del 9*>*<