*>*<*Prematurtråd födda 07- del 9*>*<
*>*<*Prematurtråd födda 07- del 8*>*<
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-23 09:30
Nionde prematurtråd är det.
*>*<*Prematurtråd födda 07- del 8*>*<
Hej hej! Hoppas alla hittar hit!
Välkomna gamla som nya!
Hej! Jag kom hit först, otroligt!
Njuter av sommarvärmen, man vet ju aldrig när det vänder. Erik har blivit en stor kille som pratar och springer runt som en vildbase och vi har lite svårt att hålla hans tempo. En fördel är att jag faktiskt har tappat 10 kg i vikt och en orsak är just min aktiva son. E ökar i vikt om än något långsamt. Han väger nu ca 11 kg och är 83 cm lång!!! Men vi märker att han brås på sin far och kommer alltid att vara smal och lång. Jag har sommarlov till 10 Augusti så vi är och hälsar på i Västerbykil.
Idag och igår har vi haft besök av min bror med familj. Kusinerna var så söta tillsammans och Erik var snäll mot Moltas och lät honom oftast ha leksakerna ifred. De fick bada igår em och Erik kan ju vara lite väl på ibland så han skrämde Moltas så han ville inte bada längre.
Nu ska jag leka med min son.
hej =) hade ny tråd startats =)
hänger kvar här på FL och har en livlig 2 åring brevid mig hehe
själv så plussade jag igår och är nu högst orolig inför kommande veckor...
kram på er!
Lycka till, jennsans!
Här skrivs det inte så mycket!
näe var rätt dött här..
själv är det hektiskt med 2 åring och jobb och så allt vad graviditeten innebär.. skittrött bland annat.
hoppas det är bra med er andra =)
Hej! Jag heter Katarina och är en stolt mamma till en prematur född 2/4-07 i v32+1. Gabriel hade även oturen att vara tillväxthämmad eftersom jag fick plötslig havandeskapsförgiftning. Han vägde bara 1100g och var 38cm lång. Idag är han en mycket aktiv 2,5 åring med MYCKET spring i benen och pratar oavbrutet. Vi ska på 2,5 års kontroll på BVC på torsdag så då får vi se om han lyckats klättra över 11kg...
Även jag delar jennsans oro över att få ett till för tidigt då jag testade mej positiv för två veckor sedan.