Inlägg från: planeraren 08 |Visa alla inlägg
  • planeraren 08

är så orolig just nu...

Väntar mitt andra barn 3 juli och börjar bli orolig över förlossningen kan inte sätta finger hel på varför jag känner så här, är bara orolig i kroppen liksom..

kan tillägga att allt gick bra med första barnet ( kom i säte men allt gick jätte bra)

Någon mer som känt så här?

• Svar på tråden är så orolig just nu...
  • planeraren 08

Jag vet ju lite hur det kommer kännas men är jätte orolig i kroppen ändå, det var jag inte med första barnet..

måste få hit barnvakten innan vi åker osv.. kanske är det som sitter i ee också

• planeraren 08

nej, jag har börjat känna så nu de senaste dagarna ska dit på torsdag så får prata om det då, kanske ringer in imorgon om jag känner att jag måste få prata tidigare!

har du pratat med din bm om det?

• planeraren 08

jag har en vän som miste barnet i magen också några som jag känner som mist barnen när de varit några månader el vid förlossningen.
    Det är hemskt och jag tänker också på det jätte ofta, men jag brukar få respons från magen så fort jag petar men man är ju ändå orolig om den inte rör sig med engång.

de flesta förlossningar går dock bra och de hör man ju inte så mycket om utan de som det går dåligt hör man ju om.
    min förra gick ju bra fast det var säte, var på ul förra veckan och kollade så huvudet var ner så nu borde jag inte vara orolig men är det ändå.

Svar på tråden är så orolig just nu...