• Teza73

E-tunabrudar drar vidare tråd 3

MarcusFru: Jag kom oxå till fertilitetsmott. med remiss från kvinnohälsan, å jag tog allt med katarina å Tomas på fert. kändes mest naturligt så tyckte jag iaf, lycka till gummsan, håller alla tummar å tår.

Kram

• Teza73

thesecret: Förstår att det är både spännande och lite skrämmande å allt på samma gång. Och d e helt rätt man slutar aldrig oroa sej, hehe snarare blir d nog mer å mer känns d just nu!!

Har två tonårsgrabbar, 14 och 17 på d 18de, huhu ujuj, å så e d festival nu, kan tänka dej, hihi. Va själv nere å såg Pain of salvation, å passade på att hålla lite koll på han, medans minstingen va hos mormor hehe. Man är ständigt orolig för allt som kan hända, puh

Jag är jätteglad för min 2 grabbar, e ju d att min sambo inte har barn alls å vi vill så gärna lyckas me ett iaf. Vi fortsätter hoppas å längta, ger inte upp än på ett tag.

Kram

• Teza73

ojoj brudar e lite inaktiv märker jag, massor i huvet, kämpar mest med att överleva å få ekonomin att gå ihop, skittrist

känns aspuckat att kämpa så hårt me att bli gravid när d e så här just nu, samtidigt har jag ju inte riktigt tiden för mej så jag kan vänta å skjuta upp d tills d blir bättre, jättemärkligt men e bara å kämpa på å hoppas allt kommer i rätt ordning!

Jag kan tyvärr inte på söndag som jag trodde, dök plöttsligt upp en konfirmation som jag inte visste om, e Markus systersons, men hur tror ni d blir?

Många kramisar till er alla

• Teza73

Tack Stina, värmer massor, alltjämt skönt att ha ert stöd!

Hoppas verkligen vi kan hitta en bra dag då alla lr så många som möjligt kan!

Kramis

• Teza73

ojoj tjejer nu e jag efter igen haha, har prommenerat hundar i regnet hela dan idag å igår, lite extra iaf.

Va gulliga ni är som kommer med en massa förslag.

Kakan: Tyvärr har ingen av oss lastbilskort, men min gubbe gillar tanken d vet jag, har pratat om d förut, jag haha har ju inte ens körkort ojoj, min styvfarsa däremot e gammal lastbilschaffis, har kört i typ 30 år blev oxå varslad nu, som vi, e assugen på att jobba, men nu har han nyss opererats å e sjukskriven 3 mån, å e dessutom 62 så d e la mindre intressant, hehe. Väktare e Markus oxå jättesugen på, har sökt lite på securitas å så, får se, men nu e han faktiskt inne på att starta upp en frenchisegrej, jättespännande, ska ti Malmö på studiebesök på Tisdsdag å d verkar jättelovande, hoppas hoppas vi får till d!

Petra: Får du höra nåt innom industri lr verkstad tjoa till, jag e med på allt,glad jag har hundarna annars skulle jag knasa ihop hemma, hehe.

Oftast kan ju jag när som helst om vi ska träffas va just söndagen d stöp på, helt oförberedd hehe, just say it, I´ll be there!

Kramis på er alla, ni e bäst

• Teza73

Hej alla goa å glada tjejer, har ju vart i skåne en sväng så d blev inge internet då, hihi! Va kul att vi bestämt ett datum, jag skriver upp mej på listan jag med, ska nog funka för mej oxå den dan!

Petra-Elof
    Stina
    Bisquit
    Anna
    Tess

Kramis

• Teza73

Kakan: Haha ja tänk asså så är d nog, inget internet va jag kunde se, öhhhh, fast vi bodde ju oxå på ett unket F1 hotell, inte så konstigt då kanske, haha här får man spara på slantarna.

Kan tro att dom rika har lr nåt, vem vet! Men d borde ju funka bra me all luftburen komunikation där, e ju så jäklans platt menar jag inte ett berg lr kulle så långt ögat ser, mycke märkligt. Sen e d ju så att när man e barnledig, å hemifrån kan man få för sej å göra så mycke annat mys än surfa, även om d e svårt å tänka sej att slita sej från d en stund, hehe.

Skönt me semester, e sånt jag roar mej me hela dagarna, kan verka skönt, men börjar ärligt tröttna på å gå hemma nu, blä, klart bättre när vädret är som idag, vi släpa med solen från skåne bra va?

Kramis

• Teza73

ojoj va ni har dillat idag brudar, läser så ögona går i kors haha.

Cookie: Va glad man blir när nån säger man e rolig, öhhh man slänger bara ur sej koko grejer å folk garvar, haha jag tror oftast dom skrattar ÅT mej inte MED mej hehe, e de nån som e skojig så e d ju du, älskar ditt sätt å uttrycka dej, sitter jämt å fnittrar åt dina kommentarer hihi, trist me Bullens mage, ge han e n god Kaka så blir han nog bra hihi

Thesecret: Kul att du gillar oss i tråden, vi börjar bli ett rart gäng faktiskt, så sant.

Stina: Åhhhhh, sitter här å nästan hoppar på stället, guuud så spännande, men jag förstår du e nervös och orolig för ett fult minus och besvikelsen som kommer med d, men vi håller alla tummar å tår att d ska bli ett stort PLUS. Vi finns här oki!!??

Jeanette: Kom du aldrig in på nåt möte idag på af? Jag satt å vänta en timme för inget visa d sej, för dom hitta inte företagets organisationsnummer å då kan man inte få ersättning, ska se om jag kan få d, om inte skiter jag it, då verkar dom ändå inge seriösa tycker jag.

Jag e glad idag, va hos mammsen å fick träffa min usa-boende plastkusin som jag typ träffar varannat år lr nåt, å vi som va bästisar som små, va så kul hihi.

Ser fram emot Tisdag, ska bli kul å se alla igen, å jättekul att äntligen få träffa dej kakan, synd att malin inte kan, å thesecret, men d bör ju bli fler ggr så...

Är de NÅGON som hört lr sett nåt från Solrosarnas, blir lite undrande, hoppas hon mår bra iaf??

Kram på er sötnosar

• Teza73

Stina: Åhhhhh va kul, om du visste hur glad ja e för er skull, va häftigt asså jag blir alldeles nipprig. Kan tro att du är superglad å lite paff hihi hade du ju inte väntat dej!!

Men va kul för er, och ett härligt besked för oss andra med som kämpar, ger lite hopp och en tanke om att d förr lr senare kan hända.

GRATTIS till 1000, miljoner kramar, känner bara för att gå å nynna hela dan, tänk va andras glädje kan göra en glad, tjoho

Kakan: Klart vi kommer gilla dej, d gör vi ju redan, så som du bjussar på dej själv, gillar dej ju skarpt redan så va inte orolig för d du babe hehe

Kramisar till er alla

• Teza73

Petra: Jag ska börja spreja igen den 8 Augusti, känns långt, hinner med ett andra ÄL innan, 2 vanliga under sommarn, men jag tänker inte så mycke påre, mindre risk å bli besviken i onödan då hehe, nä vi fick ju inga till frysen så vi får köra allt från början igen, börjar så smått bli otålig men försöker njuta av sommarn just nu.

Kramisar

Svar på tråden E-tunabrudar drar vidare tråd 3