• Teza73

E-tunabrudar drar vidare tråd 3

Ojojoj tjejer va ni skrivit hihi, ni e sååå gulliga, är så glad att jag har er, gör allt så himla mycke lättare, STOR bamsekram

Petra: Oj att vänta ti dan efter, tufft, men fullt förståeligt, skulle jag nog me gjort om jag haft jobbet kvar lr om d som nu inte vore helg redan på Fredag, tuuur, hehe, men jag ska allt hålla mej, känns inte så långt längre nu, e ju nästa bara en dag kvar, tack för dina gulliga tummar, gud va mysit å åka iväg, hehe synd du missar, om d inte e så att jag kan skicka ett sms förståss, om du vill??

Anna: Tack till dej med, missa visst dej förut där, förlåt d va inte meningen, min svägerska säger att jag e helt cocko, hör d folk säger men lyssnar tydligen inte för jag fattar inte va dom säger, typ svara goddag yxskaft hehe, har bara en enda sak i skallen, så e väl därför kanske, ojoj, ja nu känns d inte långt kvar så nu är d lite lättare, ja man får hoppas att d e ett gott tecken att mensen inte dykt upp än.

Stina: Tack för dina tummar med, betyder allt i världen just nu! De här med att berätta e man ju så olika med, jag har ett starkt behov av att prata med folk omkring mej, så jag berättar för många, inte alla, men dom jag litar på å dom som av olika själ kan behöva förstå vad man går igenom, vi höll ju på när jag ännu jobbade, så jag pratade med min chef lite om d, å några av mina närmaste arbetskamrater, å alla va så stöttande å snälla. Så känner du att d känns bra att berätta tror jag du gör rätt om du gör d. Hoppas så att du hinner me en insem. innan semestern, håller alla tummar.

Nackdelen med d för mej e ju att jag har en hel hög omkring mej, som e så nyfikna att dom spricker å kommer vilja veta redan på Fredag dom med, hmmm e bara å köpa antar jag, vet ju dom e mina bästa vänner å föräldrar och syskon, vill dom ska veta hur d går, å hur vi mår.

om vår date, 7/6 funkar aldeles utmärkt för mej iaf, va tror ni andra?

Petra och Anna: Ha en helt underbar semesterresa

Kramar till er allihop

• Teza73

Hej allihop:(:(:( Hade testdag idag, suck e såå lessen, blev helt tomt i rutan, inget + så långt ögat kan se, fy va besviken å lessen jag e.

Men inte har kärringen dykt upp heller, kan d bero på proggisarna tro? I så fall dyker hon nog upp snart, tog ju sista igår.

Blir väl ett nytt försök först efter sommmarn nu då, vi har ju inga eskimåer i frysen heller, så hinner väl inte med ett nytt försök innan.

Kramar till er alla, ha en bra dag

• Teza73

EnsammaMamma: Tack gumman för trösten!! Pratade me Falun nyss, verkar inte som dom trodde tetet visade fel, blir nya tag ti hösten , för som jag trodde hinner vi inte med ett nytt försök innan dom stänger för semester!!

Grattis till viktnedgången, va kul, du ska se att d stöter på snart, jobbit me en påstridig karl, hehe för vår del har d nästan varit tvärt om när vi kört den naturliga vägen, då e d jag som varit på så markus nästan dånat i stället, ojoj,, men han lugnar sej säkert snart, din gubbe!

Kram på dej

• Teza73

Anna: Tack för dina ord, dom värmer massor, har tänkt ungefär som du.
    Men e en sak jag tycker e lite märklig, du testade ju + på ruvardag 10, men du va ju överstimulerad lr hur? Om jag fattat d rätt räknar man ju ET dagen somdag noll, och dan efter som RD 1, i så fall fick jag TD på RD 13, e inte d egentligen lite tidigt, andra jag pratat med säger d? Hmm jaja vi får se när tant röd behagar dyka upp, känns iaf inte som hon e på väg, skumt.

Stor kram

• Teza73

Anna: Ja du har ju rätt, så har jag ju me tänkt, men alla får ju dock inte + på bim lr dagarna efter e ju så olika va mest så jag tänkte över lag.

Men ska nog släppa d lite å acceptera som d e, för jag tror nog att d stämmer ändå, kärringen kommer nog i helgen lr så. Nya tag i höst för nr2 så ska jag allvarligt ta en funderare om d med akupunktur, verkar ju bra så d kan d nog va värt, tack gumman!!

Kram

• Teza73

thesecret: Tack för dina ord, och jag håller med dej fullt ut, å e ju sååå jag levt för d mesta, har ju ändå två tonåringar att fokusera på vilket jag gör, haha har inte mycke val, dom grabbarna vill ha uppmärksamhet vill jag lova. En del i att d e så jobbit e ju att även dom längtar sej sjuka efter ett syskon, har dom gjort länge, nu fick deras pappa en liten tjej i Feb. men för dom e d inte d samma, han bor i Görteborg å dom känner inte nån samhörighet tyvärr, tycker så synd om mina "små" pojkar ibland.

Men som sagt livet rullar ju på här, å jag tänker oftast bara på d när d lixom e testdax, förutom nu då när man gjorde ivf, då blev fokus starkt på d å d e jag, vi inte vana vid.

Men idag vet jag att d e kört, har blött lite, mycke lite men ändå, tanten e nog här när som helst, så nu strävar vi mot guldägg till hösten, men ska bli skönt att lägga allt åt sidan under sommaren, ska försöka leva lite, å göra andra saker vi längtat efter!

Kramis på er alla

• Teza73

Anna: Hej gumman, allt väl? När du blev överstimulerad nu sista gången, va d asså på progesteronet då lr, hur många vaggisar tog du per dag då?

Är bara nyfiken på vad som var annolunda rent medicinskt för dej andra gången, va d nåt annat som skillde sej från innan, förutom akupunkturen?

Kramis

• Teza73

MarcusFru: Vi förstår dej allihop, du behöver inte be om ursäkt, lessen att d krånglar så, vi finns här för varandra så vi kan stöta å blöta allt jobbit lr bra, spy ur dej bara, en stor styrkekram till dej.

Ni har inte funderat på att gå vidare på IVF då när d nu e så där, så som vi gjorde?

Kramis

• Teza73

Petra: Tack gumman, fick ditt söta sms, känns skönt att man har så gulliga tjejer som bryr sej omkring sej:):)

Härligt att ni fick en skön vila iaf, liiiite avis, hehe

Ja somliga lyckas ju på första, vissa på 2a, 3e lr till å med fler försök, klart man inte ger upp, å jag känner mej ganska possitiv nu när d gått ett tag efter, e ju sån som person, possitiv så man spyr ibland haha, närå men en bra egenskap som jag just nu är ganska tacksam för, blir otroligt lessen först, men sen tågar jag framåt ganska snabbt igen.

Å d e väl tur, för nå jobb har man inte heller i sikte, men nån gång snubblar man väl på nåt e bara å inte ge upp där heller, hehe

Kram på er alla

• Teza73

Oj Stina va duktig du är, har ju jobbat hårt:):)
    Va bra då har vi ju en lista som e lätt att se hur d blir bäst, ordning på dej tjejen, jag står kvar så, ja kan när som, helt klart!

Kramis

Svar på tråden E-tunabrudar drar vidare tråd 3