Inlägg från: TindraellerLeon |Visa alla inlägg
  • TindraellerLeon

sjukhus dieten!!!!

M Y L F skrev 2009-04-14 21:03:51 följande:

Vad bra då har jag nog gjort rätt. Jag har även kryddat den med lite starkare paprika pulver. Min man kommer nog att gilla den med. Nu skall jag kolla House och äta soppa. Tjingeling vi ses imorgon.
    va bra:) bara den inte blir för stark. hoppas ni gillade soppan.. ha en bra dag så höres vi senare..
  • TindraellerLeon

jag kör nog på med nudlar o ser om det funkar annars tar jag ur dom kanske.. ja idag är det grönsaker för mig. vägde mig i morse o vågen står på minus 1/2 kilo..

• TindraellerLeon

hallåå.. ne jag har inte heller inttat mr Lee nudlar jag har vanliga nudlar i..

bakeacake grattis o bra jobbat min våg står på minus 1 kilo..

• TindraellerLeon

hon pratar för mig åxå.. hon skrev precis va jag tänkte.

och jag kan säga att jag både vill bli smal och må bra och det kommer jag att göra!!!!!!!!!!!!!

• TindraellerLeon

hej alla glada.. idag visade min våg på minus 3 kilo!!!!

jag mår såå bra. hoppas det går kanon för er andra.

och så vill jag säga ni formulerar er så bra mot alla påhopp vi får här inne. tack så mycket jag har så svårt att formulera mig utan att bli arg som ett bi.. ;)

• TindraellerLeon

M Y L F skrev 2009-04-17 13:53:49 följande:

Jag vägde idag - ca 2 kg kanske lite mer. Det är ju antagligen mycket vatten, men jag känner mig inte lika uppsvälld. På rätt väg och då har jag ändå inte strikt hållit mig till enbart soppan.
    det låter kanon.. jag känner mig lite lättare på något sätt.. känns bra..
  • TindraellerLeon
    bakeacake skrev 2009-04-17 12:12:01 följande:
    Det här med alkoholen, vad skulle hända om man drack alkohol inom 24 timmar? skulle man få en megafylla eller skulle man få en alkoholförgiftning.. :)
    det jag vet är att det har med fett ansamlingar att göra.. det e ju mycket fett i alkohol o det kanske sätter sig lättare inom 24 timmar vet inte säkert..
  • TindraellerLeon
    bakeacake skrev 2009-04-17 16:00:24 följande:
    nej de är inte fett i alkohol, men jövligt mcke socker och kolhydrater.. :)
    ja precis som blir fett på kroppen???
  • TindraellerLeon

jag e helt borta inom sådant där jag gör bara som står på pappret ;)

• TindraellerLeon

och man skulle säkert få en dyngfylla åxå.. jag skulle inte våga inom 24 timmar...fast ju nu skulle det vara skönt med en fylla sonen är inne i en utbrotts period igen.. puh..

• TindraellerLeon
    bakeacake skrev 2009-04-17 16:11:07 följande:
    ah de var så du menade.. :)
    haha ja jag va lite stressad när jag skrev.. men hoppas det inte blev såå stort missförstånd;) haha
  • TindraellerLeon

jag äter när jag är hungrig men minst 3 ggr per dag. mina portioner är olika stora beroende på hur hungrig jag är.. lycka till..

• TindraellerLeon
    mrsbygg skrev 2009-04-18 09:23:04 följande:
    intressant, skulle va skoj å prova en vecka. men grön paprika och selleri, hua..det får jag bara inte i mig!
    det trodde inte jag heller men det känns inte när det är kokat.. oroa dig inte..
  • TindraellerLeon

första dagarna äter man jätte ofta sen blir det inte lika länge då äter man bara när man e hungrig o det kanske är frukost,lunch frukt o middag så har det blivit för mig nu..

jag kör precis som det står på pappret. jag har sista dagen i morgon men kör på en vecka till.. ja fyra minus. inte dåligt för att vara mig.. hoppas det går kanon för er andra.. kram

• TindraellerLeon

hejsan.. jag e inne på andra veckan nu. jag o sambon firade igår med ett halvt glas röd vin och vildris med stekta grönsaker o en liten daim bit efteråt.. såååå gott. står fortfarande på -4 idag men hoppas gå ner 4 minus till denna vecka. ska koka mera soppa idag.

det ska stå gröna BÖNOR på förpackningen INTE ärtor många tar fel på det tex jag tur att min sambo va med annars hade det blivir ärtor..

hur går det för er alla?

kram

• TindraellerLeon

förresten så har jag åxå 20 kg i överflöd men ska ej gå ner allt tänkte gå ner 15 kg iaf..

• TindraellerLeon

det smakar inte nå selleri..

jag har haft en paus i veckan som va men börjar idag igen. men kommer dock ha lättmjölk i kaffet...

hoppas det går bra för alla..

• TindraellerLeon

hej. det är jag som är trådstartaren. jag har inte kört den här dieten sen jag skrev sist. lilla dottern har varit väldigt sjuk, men nu tänkte jag köra igen inför sommaren.. hur går det för er alla??

Svar på tråden sjukhus dieten!!!!