sjukhus dieten!!!!
Är det ett litet paket nudlar Ni använder? Såna med kryddpåse till fast Ni skippar kryddorna? Eller en större påse?
Är det ett litet paket nudlar Ni använder? Såna med kryddpåse till fast Ni skippar kryddorna? Eller en större påse?
Hur mår ni de första dagarna?
Kaffe utan mjölk tycker jag verkar vara det svåraste.
Hade tänkt köra igång idag, har städdag och gäster ikväll men tänkte att det funkar väl, jag kan äta soppa medans dom äter annat. Men funderar nu på om jag ska vänta tills i morgon om man känner sig dålig? Kokade soppan igår och har inte ätit frukost ännu.. hmmm nu måste jag bestämma mig på tio minuter för hungrig är jag
Min soppa är mest grönsaker, alltså haha det är klart att det är, vad jag försöker säga är att det knappt är någon vätska, är det så för Er också? God var den i alla fall som tur var.
Jag är inne på min andra dag med bara grönsaker, är så sugen på den bakade potatisen men funderar på att skippa den bara för att jag verkligen vill att vikten ska röra på sig och den sitter ju som berget... Utan potatis måste det ju gå bättre, eller?
Min mage pallade inte denna diet tyvärr, så jag får hoppa av. Fick en variant av tarmvred som gjorde fruktansvärt ont (men har problem sedan tidigare så det är inget fel på dieten i sig, men den funkade inte för mig) Kör en drastisk vändning och provar LCHF i stället som funkar väldigt bra på min sorts "magproblem" hoppas den funkar på vikten också. Lycka till alla