Inlägg från: Fantastic 4 |Visa alla inlägg
  • Fantastic 4

sjukhus dieten!!!!

Aangie skrev 2009-05-14 07:33:06 följande:
    Så idag börjar jag med soppan. Jag skriver hur det har gått på lördag och även när det har gått 7 dagar.Hoppas det är fler som ska börja så att tråden får lite mer liv igen!
    Jag e inne på dag 3, soppan som jag trodde skulle vara jätte äklig e faktist helt ok, så det känns inte direkt som om det e så jobbigt!!!! Innan detta så har jag ätit enligt LCHF så för mig som inte ätit frukt, nudlar mm på ett 1/2 år så e denna kost jätte god !!! Har hittils gått ner ca 2 kg, rapporterar mer om nån dag!!!
    Mamma till 4 fantastiska barn!!!
  • Fantastic 4
    Aangie skrev 2009-05-14 08:33:57 följande:
    Det är ju jätte bra med 2 kg. Har soppan på kok nu och den ser god ut.Har du mycket att gå ner? Ska du köra den flera ggr om den funkar?
    Jag e 158 cm och väger nu 58 kg, vill ner till 54........får se om jag tar och vilar de där 2 dagarna och kör på en vecka till på en gång, tror nämligen att man går upp lite av det man tappat när man börjar äta normalt!!!! Men min kropp har nog fått en chock nu, eftersom jag annars ätit, low carbs high fat och e van vid mycle kalorier, och helt plötsligt så drar jag in på det, ska bli roligt och se hur det går!!!
  • Fantastic 4

Fjärde dagen och -2,3 kg........fick lov att koka ny soppa idag då den e försvinnande god !!!!

bravo82 skrev 2009-05-14 13:07:51 följande:
    Alltså vaför funkar det inte på mig???Har nu ätit denna soppa i 3dagar, är inne på dag 4 nu och det har inte hänt nånting på vågen!! den står stilla! inte ett ynka kg har jag gått ner=(är det bara mig det inte funkar på? å jag har INTE fuskat heller............besviken....................
    Dricker du mycket vatten????
  • Fantastic 4
    Aangie skrev 2009-05-15 10:47:27 följande:
    Jag blev lite trött på den igår kväll (Dag 1) Men idag så var den god igen!!Tur att man får äta lite annat upp till.Fantastic 4: Hur många gånger äter du soppan om dagen?
    3-4 ggr, man får ju som sagt var äta annat emellan, jag äter  rätt så stora portioner av soppan så jag håller mig mätt!!!
Svar på tråden sjukhus dieten!!!!