• Jeddan

sjukhus dieten!!!!

Jag har ätit denna diet två ggr, var ifs för 5 år sen och tycker den är jätte bra. Men se upp....efter dag sju måste du börja äta i små doser annars har du tillbaka alla kilon efter två veckor. Gick ner 4 kg på en vecka och gick upp två sen när jag åt normalt, men som sagt, jag ser även kuren som ett renande av sina tarmar. Man får ju äta hur mkt man vill men rätt saker så kuren är aldrig farlig, det är väl det bästa.

Nisen: Till en början fiser man nog lite oftare, kroppen är väl inte van. Men sen vill jag nog påstå att man fiser mindre och fisarna luktar ingenting efter några dagar, inte ens när du bajsar. Detta pga att du är ren i tarmarna (det är kött som ställer till det i tarmarna)

Tips- Koka fullt av olika grönsaker kyl ner och ha i olika pytsar i kylen så att du kan småäta när du är hungrig, då blir det lättare att inte fuska. Stavar av frukt och grönt bör också alltid finnas. Det blir bara till en last om man till varje måltid måste komma igån med grönsakerna.

Lycka till alla, annars ses vi i vassen i sommar

• Jeddan
    bravo82 skrev 2009-05-14 13:07:51 följande:
    Alltså vaför funkar det inte på mig???Har nu ätit denna soppa i 3dagar, är inne på dag 4 nu och det har inte hänt nånting på vågen!! den står stilla! inte ett ynka kg har jag gått ner=(är det bara mig det inte funkar på? å jag har INTE fuskat heller............besviken....................
    Väger du dig samma tid varje dag? Det är viktit- på morgonen är magen tom och på kvällen är den full, då blir det olika i vikt.
    Sen tar väl kuren olika på olika kroppar, kanske du börjar tappa kilon dag fem och går ner tre kilo allt som allt, men tre på en vecka är väl inte illa det heller. Sen kan du ju påt igen om du vill, får en känsla att det går lättare då- kroppen har då jobbat bort alla gifter etc. Lycka till
Svar på tråden sjukhus dieten!!!!