Inlägg från: CharmingGirl |Visa alla inlägg
  • CharmingGirl

sjukhus dieten!!!!

Hejsan alla!

Jag har läst TS så många gånger nu och tänkte dra igång på måndag. Är absolut inte förtjust i selleri, men har så pass mkt övervikt att jag får ge detta en chans! Ser det som en liten rivstart och rensning i kroppen!

Har några frågor till er som kan och vill hjälpa mig:
    - Man måste ha alla ingredienserna i soppan, va? Sellerin går inte att utesluta?
    - Måste soppan innehålla just Mr Lee's nudlar?
    - Hur tycker ni det funkar med soppan, tröttnar man fort eller är det lätt att äta den till frukost, lunch och middag?
    - Dom dagarna där det står "till middag KAN du äta...", måste man äta det eller kan man helt enkelt köra på soppan där istället?

• CharmingGirl

Tack för alla svaren!

Ger det en chans, lika bra att köra på alla ingredienser (även selleri ).

Tänkte höra en grej till, det står biff. Vad är det för biff?
    Biff som i kött, eller biff som i typ färs-biff?

Dom dagarna det står "ät soppa minst en gång" eller "ät soppa också" - betyder det att man inte ska äta den till både frukost, lunch och middag dom dagarna? Utan bara se till att man får i sig minst en tallrik under dagen och sedan äta biff och tomat resterande måltider?

Ursäkta för alla mina dumma frågor, hehe.

• CharmingGirl

Idag kör jag igång! Tänkte prova lite soppa om en stund, ska bara iväg och lämna sonen hos dagmamman först. Ska bli spännande att se hur soppan smakar, inte för mkt selleri hoppas jag!

• CharmingGirl

Jag har ätit en tallrik soppa, inte såå farlig dom jag trodde. Sellerin kände jag inte av alls, konstigt nog hade jag svårt för dom gröna paprikorna.

Tänker fråga, är det ngn av er som provat att mixa soppan slät?
    Blir smaken annorlunda tros?

Svar på tråden sjukhus dieten!!!!