sjukhus dieten!!!!
Var inte den här tråden till för att peppa de som faktiskt ville försöka denna diet för att komma igång med nedgången och motionerandet? Tänkte haka på men nu tycker jag mest det handlar om hur dumma i huvudet folk är som går på sånt här "skit". Jag tror alla här vet hur man äter nyttigt utan att få det påpekat. Jag vet exakt iaf och jag är normalt ingen överviktig person som jojobantar (brukar ha ett BMI på 22) dock fick jag barn för 7 veckor sedan och gick upp alldeles för mycket som jag nu måste bli av med för att ens komma i något annat än mammakläder. Och NEJ jag ammar inte och NEJ jag tror inte på underkurer och genvägar och NEJ jag tror inte nudlar är det nyttigaste man kan äta i världen MEN vad jag däremot tror på är att om man får en bra start och kan bli av med de första kilona så man känner sig lite bättre till mods så går det sen bättre att fortsätta.
På en vecka får man varken näringsbrist eller andra problem så jag tänkte testa för att se, börjar väl i helgen eller på måndag beroende på när jag har tid att handla. Får dock se om jag fortsätter följa den här tråden, beror lite på hur stämningen blir. Klagorop och klankningar kan man få på andra ställen. Förstår faktiskt inte varför man ens bryr sig om att läsa en sån här tråd om man inte ska haka på, men jag har ju hört att just det här forumet är ett riktigt kasta-skit-forum och här ser man det ju klart och tydligt.
För er som kör och som skiter i alla påhopp. Ut och promenera i solen och slurpa i er soppan bäst ni kan. LYCKA TILL, ni kommer klara det galant!!!