• Svar på tråden Bildtråd för UJ-ägare (Mountain buggy) Vagnar Del 1
  • Mamma Kråkan

Har frågats en del om bild på plum syskonvagn och här är den

Nu bloggar jag här igen :)
  • anette 81
    DSC03524.JPG
    Älskar Wilma född 080819 och min sambo Jimmy
  • mamma på vift

Grodans pimpade UJ
    Home Is Where The Heart Is
  • mamma på vift

Så här gott kan man sova i sin UJ när man måste följa med och hämta Storebror på Innebandyträning efter läggdags
  • AnPa

Här kommer tips till er som tycker att tyget är i vägen uppe vid sufletten, har barn som vill sitta mer upprätta eller vill att åkpåsen ska sluta glida:

Såhär ser det ut när man bara fäller upp ryggstödet, bylsigt tyg runt hela huvudet på bebben.

Tryck fram ryggstödet bakifrån (där remmarna sitter som man reglerar ryggstödet med). Tryck sedan överflödigt tyg bakom ryggplattan.

Lägg en filt el dyl. bakom eller häng åkpåsen över kanten :)
  • mammageno

Skall lägga i mina med breezen i kväll

• mammageno

här ser man hur liten den är

• Tjillevippen

Mamma på vift: Vad glad jag blir av att se din pimpade vagn! Jag var inne på att skaffa mig en Bugaboo Frog som nästa vagn, bara för att kunna sy suflett och annat till den. Jag ville egentligen ha en Swift. Men nu ser jag ju att det går att pimpa även en swift! Lycka! Sitter din sydda suflett ovanpå originalet, eller har du helt kunnat byta ut den gamla till den nya?

• mamma på vift
    Tjillevippen skrev 2011-05-04 10:05:11 följande:
    Mamma på vift: Vad glad jag blir av att se din pimpade vagn! Jag var inne på att skaffa mig en Bugaboo Frog som nästa vagn, bara för att kunna sy suflett och annat till den. Jag ville egentligen ha en Swift. Men nu ser jag ju att det går att pimpa även en swift! Lycka! Sitter din sydda suflett ovanpå originalet, eller har du helt kunnat byta ut den gamla till den nya?
    Jag har sytt en helt ny sufflett. Ritade av orginalsuffletten, letade upp lämpligt material till den insydda bågen och sen var det bara att köra på
  • Mijjo
    mamma på vift skrev 2011-05-05 15:24:18 följande:
    Jag har sytt en helt ny sufflett. Ritade av orginalsuffletten, letade upp lämpligt material till den insydda bågen och sen var det bara att köra på
    oj vad duktig du är.....Solig
Svar på tråden Bildtråd för UJ-ägare (Mountain buggy) Vagnar Del 1