• Bebislängtan82

Fler med upprepade missfall som vill följas åt. Part 2

Då fortsätter vi här. Här håller vi till som fått upprepade missfall och är ett stort stöd för varann i utredningar och ev nya graviditeter.

En del har redan plussat. GRATTIS  och en del av oss fortsätter att försöka.

Gamla tråden www.familjeliv.se/Forum-7-137/m38968436.html

Lycka till

Är 2009 vårt år
  • Svar på tråden Fler med upprepade missfall som vill följas åt. Part 2
  • Bebislängtan82

Hej

Är 2009 vårt år
  • Bebislängtan82

Va bra att ni hittar hit

Är 2009 vårt år
  • fruganL

Tjolahopp tjolahej, extramellis för gravidhunger är det dags för nu!

• snigelkatt

Hello girls!
    Lite vårkänskor idag tro? Det ser himla gott ut ute, i alla fall innifårn mitt kontor!
    Jag slutar snart, och tänkte gå och köpa rödvin, smågodis och lite tapas till kvällen. Är sugen på ostar, oliver och goda korvar idag Älskar att små-plock äta
    Ringde gyn och frågade om det var så himla farligt om man skulle råka ha sex nu, så nära efter MA.(blöder inte längre och har inte ont längre) Hon sa att eftersom jag inte vet om/när min ÄL sätter igång, så får jag inte ha oskyddat sex förrän efter första riktiga mensen.... Blir till att köpa kondomer nu då Det har jag inte köpt på en himla massa år.... Kånns lite busigt...
    Ha en härlig helg!

• kiiza
    snigelkatt skrev 2009-02-27 15:40:27 följande:
    Hello girls! Lite vårkänskor idag tro? Det ser himla gott ut ute, i alla fall innifårn mitt kontor! Jag slutar snart, och tänkte gå och köpa rödvin, smågodis och lite tapas till kvällen. Är sugen på ostar, oliver och goda korvar idag Älskar att små-plock äta Ringde gyn och frågade om det var så himla farligt om man skulle råka ha sex nu, så nära efter MA.(blöder inte längre och har inte ont längre) Hon sa att eftersom jag inte vet om/när min ÄL sätter igång, så får jag inte ha oskyddat sex förrän efter första riktiga mensen.... Blir till att köpa kondomer nu då Det har jag inte köpt på en himla massa år.... Kånns lite busigt... Ha en härlig helg!
    Hoppas du/ni får en jättemysig kväll trots allt
  • fruganL

Varför får du inte ha oskyddat sex för? Har du fått graviditetsförbud?

Svar på tråden Fler med upprepade missfall som vill följas åt. Part 2