• Laplata

ny tråd för oss 30+are som försöker att få sitt första barn

Lillmyggan: det ska vi göra!!

Katey: hoppas du tillhör de mirakelmänniskor ändå!! Håller tummarna tills på Onsdag!

Jag ska ha min ÄP på Onsdag och återföringen blir på Fredag!!! hade ungeför 8 blåsor med rätt storlek och resten (8 till) i varierande storlek, så det kanske blir några till tills på onsdag..är så glad och nervös samtidigt!!

• Laplata

Lillmyggan: GRATTISSSS!!!!! gud vad roligt!! njut av din ++++!!

• Laplata

Hoppas77: jo, det går bra..igår tog vi ÄL-sprutan så nu är det bara att hålla tummarna...hoppas att det blir någon guld ägg
    Vet du vad som händer med de blåsorna som inte får rätt storlek? låter man de vara kvar? Försvinner dem av sig själv? glömde fråga igår, men jag kan få svår imorgon
    Det känns helt overkligt att det är dags för mig!!

Hoppas att du kan göra ET nästa vecka!! så kan vi ruva tillsammans!

• Laplata

Lillmyggan: håll hoppet uppe!! det går säkert bra!! Håller tummarna extra hårt för att det ska gå bra för er!!

Själv ligger jag i soffan, har kommit från sjukhuset efter ÄP, fich ut 14 st ägg!! är så glad just nu..Fredag blir återföringen och TD 24/5!!

• Laplata

Hoppas77:tack!! är så nervös just nu!! allt har gått så bra att man blir lite rädd att snart får man någon dålig nyhet!!..men jag försöker tänka positivt

Hur går det för dig? när får du veta om det blir FET?

Jag undrar en sak, hur var det får er när ni gjorde ÄP, kommer ni ihåg när ni log där?...jag frågar därför jag kommer inte ihåg någonting, jag var helt borta..det tog bara en sekund efter jag fick sprutan i armen och sedan kommer jag inte ihåg något..jag trodde att jag skulle vara med och räkna blåsorna! ...inte att jag gnäller , är bara nyfiken

• Laplata

Hej, nu har jag fått mitt guldägg tillbaka!..det blev 11 som blev befruktade men 7 skulle in till frysen..de skulle oddla några dagar till de andra för att se om de växer till rätt storlek..är så glad just nu

Nu är det värsta kvar..bara sitta och vänta, har TD 24/5!

• Laplata

DjurgårdsRutan: Tack!!..vill bara att dagarna ska gå!!

• Laplata

Har en liten fråga, hur räknar man RD? är det från ET eller ÄP?

Lillmyggan: hur går det för dig? håller tummarna för att det ska sluta blöda

• Laplata

Badprinsessan: det låter inte halls roligt!.. eftersom jag hade läst om sådana fall var jag förbered för massa smärta så när jag vaknade fattade jag ingenting..jag försökte några gånger fråga min man om de hade hittat några ägg men jag var så borta att jag inte fick ut något..jag trodde att något hade hänt eftersom jag inte hade känt något...men det är bara att vara glad då!!

Tack för at du delade med dig din erfarenget!

• Laplata

Är det då ET dagen RD 1?
    Min TD är 25/5 och jag räknar med att mensen skulle komma den 22/2...är så nervös!!..mn man vill absolut inte att jag ska tjuvtesta menjag tror inte att jag kommer att kunna hålla mig i två veckor
    Vilken RD testade du +?

• Laplata

Lillmyggan: gud vad tråkigt!!! förstår att du inte vill till jobbet imorgon!! kan inte du ringa och säga att du är sjuk Skickar en jätte stor kram!!

• Laplata

Hoppas77: tack för infon, då är jag i RD 4..gud vad tiden går långsamt!
    Visst, jag kunde inte riktigt förstå att det hade blivit så många ägg!!..kan det ha varit akupunturen?!...mennigen med den behandligen är ju att få fler blåsor/ägg...men man kommer aldrig få veta om det var det eller om jag skulle ha fått samma resulat utan akupunturen..men än så länge klagar jag inte

När testade du dig?

Håller verkligen tummarna för att du ska få göra FET på Onsdag!!

Lillmyggan: hr går det för dig? har de ring? Vi hoppas här på ett mirakel!! Skickar en stor kram!

Svar på tråden ny tråd för oss 30+are som försöker att få sitt första barn