I lördags natt fick jag barn.
Min son föddes med kejsarsnitt i v 28+3. Så jag vart ganska chockad av mig. Han är så liten av sig och kämpar på som bara den.
Min son föddes med kejsarsnitt i v 28+3. Så jag vart ganska chockad av mig. Han är så liten av sig och kämpar på som bara den.
Oj vad liten... Hoppas han klarar sig..
Många kramar till er!!
åh så liten...
grattis till sonen
hur stor är han? fick min flicka i vecka 32. men fick se dom som var ännu mindre..hoppas allt går bra
ojoj lilla killen! hur går allt? väger å så? å grattis!
Han vägde 915 g och var 37,5 cm lång. Så han var och är så liten.
Grattis till gossen. Hppas ni alla mår bra under omständigheterna
Grattis till den lille sonen.. Hoppas att ni trots allt mår bra..
Grattis till lillkillen!!!
Grattis till lillen!
Det kommer att gå bra. Det är en jobbig tid med mycket känslor och förvirring. Fick min dotter i v32+5 och träffade massor av föräldrar som låg inne med sina gullungar som antingen fötts tidigare än 32+5 eller senare och det gick bra för allihop!
De är otroliga kämpare de små liven!
Styrkekramar!!!!!!
Grattis!!! styrkekramar
Grattias till killen!! Hur stor var han? Fick själv en kille i v 27+0 o vägde 1080g.
Jag fick en son i v 31 som vägde 995 och var 34 cm lång. I dag är han snart 7 månader okorr och vägde förra vecan 5,5 och var nästan 59 cm lång så det går sakta framåt...
Grattis till killen! Fick en dotter i somras ungefär lika stor i v 27+1. Nu ligger hon knappt still på filten längre, hasar sig, jollrar osv. Ni har en tuff och tålamodsprövande tid framför er som bitvis kan kännas evighetslång, men rätt vad det är är den över! Snart är det påsk - då är ni hemma!
Jo nog kommer det att bli tufft och samtidigt har man en kille på 16 månader.
Grattis till underverket!
Spicy Women skrev 2009-02-02 13:53:36 följande:
Massor med grattis till lilla killen! Här är också en 28+3a, men han var ganska stor för sin ålder när han föddes (dock inte nu..). Hoppas ni hittar någon sorts lugn i kaoset och att ni har bra personal runt er! Och, välkommen till prematurdelen av FL