Mjo att han "glömmer" sig med andningen är jag faktiskt van vid, han är juh fortfarande väldigt omogen och får koffein för att stimulera. I det här fallet verkligen försökte han och hade riktigt kraftiga indragningar, precis som om något lock låg på. Men som sagt, han kom ur det tillslut.
Efter alla dessa olika varianter han skrämmer oss med så hoppas jag att man en dag kan se tillbaka på detta och minnas det som är bra, inte det som är traumatiskt.
Amc 71 skrev 2009-02-20 22:22:16 följande:
Svar på #256Hej Written Fiction.Katastrofen kan vända till en underbar tid. Var likadant med vår tjej på Neonatal. Men minns ej om det var samma sak.Det hände plötsigt.Saturation störtföll. Vi blev jätterädda. läkarna satt 2 meter bort. Medan sjuksköterskerna jobbade. vi blev nästan arga att läkarna inte kom direkt. Men de gjorde det till slut. De fixade till det rätt snart. Men vi var i chocktillstånd. På bara några få minuter kändes det som om hela världen brakade ihop. Efteråt insåg vi att läkarna hade visst haft koll hela
tiden.De sade att ibland så att de riktigt små kan bara stänga ifrån andningen. Men det brukar vara små stunder i sådana fall.Men det hände bara en gång under våra 5 1/2 månad på Neo.Hon är nu 4 1/2 år pigg som en lä
rka.Ni klarar det jag lovar. Vet man kände sig maktlös och svag man har gråtit över situationen helt naturligt. Men man klarar det.MVH Amc.