• A love J

Behöver höra positiva saker om förlossningen..

Vill gjärna ha positiva berättelser om eran förlossning, dom som har gått bra. Jag är så fruktansvärt rädd för förlossningen som kommer snart! och det är många som skriver här på FL om att dom har haft en jobbig förlossning. Och istället för att inte läsa om dom hämska förlossningarna så gör jag det endå. Kram!

• Svar på tråden Behöver höra positiva saker om förlossningen..
  • A love J

Jag är rädd för smärtan Och att veta att det kommer göra SKIT ONT att föda barn gör att jag oxå är rädd att tappa kontrollen helt och få panik under förlossningen. Och jag tänker mkt på när huvet ska ut hur ont gör det? Ussh Jag är så rädd för smärtan!!!

• A love J

Det är så skönt att höra era erfrenheter av förlossningen. Hoppas min förlossning går lika bra =) Och jag skulle vilja föda utan någon bedövning alls bara lustgas.Och sen är jag oxå väldigt rädd för sprutor så därför skulle jag inte vilja ha någon bedövning. Men sen vet man inte hur ont jag får så jag kanske ändå får ta bedövning.

• A love J

Fan va kul med alla som skriver så positiva grejer =D Jag måste försöka å inte bli rädd när jag väl är där så jag inte får panik. Men vilket gör ondast tycker ni när huvet ska ut eller värkarna?

• A love J

vill höra mer mer mer heheh. men sen undrar jag när bebisens huvud är där nere och töjer hur länge gör det ont handlar det om sekunder eller minuter? Jag är mer rädd för när huvet ska ut än när jag kommer ha värkar. Jag tror att när huvet ska ut gör det ondare än värkarna? vad tyckte ni? =D

• A love J

aa det är sant när man frågar andra hur var det så säger dom "aaa du kommer att dööö så ont det gör" Och det är något man inte vill höra när man själv ska föda snart =(

Svar på tråden Behöver höra positiva saker om förlossningen..