Hej alla ni som svarat mig tidigare!
Tiden har runnit iväg och jag har inte varit i kontakt med viktoriagruppen... Men igår var jag på vanlig kontroll hos min BM och då frågade jag henne hur man kommer i kontakt med dem och sen bröt jag bara ihop....... Jag trodde nog att jag bearbetat min förra förlossning för mig själv men jag inser nu att jag hela tiden "skrattat bort" allt det hemska när folk frågat mig och nu dyker det upp igen när nästa förlossning väntar!
Min BM skrev direkt en remiss för jag känner att jag bara vill gråta när jag tänker på vad som komma skall! Min man jobbar just nu väldigt mycket så jag har inte ens hunnit berätta för honom om min sammanbrott hos BM igår men på måndag är det lugnare på jobbfronten och då ska jag prata med honom!
Det jag råkade ut för, förutom en väldigt arrogant BM var att jag fick en skada som gjorde mig handikappad under flera veckor. Det är nog den rädslan som gör sig påmind nu...
Men jag hoppas att jag snart får komma till Vikoriagruppen för att prata med dem där - för nu är jag arbetslös dessutom så nu har jag ju all tid i världen!