Inlägg från: DenLyckligaPappan |Visa alla inlägg
  • DenLyckligaPappan

Man skickar sms.....då väntar man svar eller???

Hmmm ibland blir man arg och ledsen. Man skickar sms till sina polare, glada sms med en eller två frågor..får man något tillbaka....nej då inget svar.
    Händer allt för ofta.
    Varje gång jag får ett sms så svarar jag direkt (om det inte är kl03 på natten förstås)
    När det är ens bästa polare man skickar till så vill man ju ha svar.
    Ibland skickar jag om sms:et flera gånger för att han ska se det men inte inget sms tillbaka.

Hur gör ni??? Svarar ni när ni får sms...eller ska man inte det...???? Blir förvirrad?!!!!

Är det något jag har gjort tro. Jag försöker alltid vara till tals. Lyssnar alltid. Det är nästan alltid jag som ringer eller hör av mig. Detta gäller flera av mina vänner. Man känner sig rutten för jag tror det är jag som har gjort nåt.
    De kan gå på bio med andra vänner och festa men mig eller min fru frågar de inte, fast de flesta av våra vänner också har barn.

Inte konstig man blir sugen att flytta till en annan stad och skaffa nya vänner.

När jag skriver ett sms kan de se ut så här:
    "Tjapåre. allt bra med dig? Hur är det med de övriga hemma mår de bra?
    Här rullar det på. Skönt att vara ledig . Kan vi hitta på nåt nån dag?" MVH Fredrik

Ibland får man tillbaka av nån polare:
    "det är lugnt."

Okej...kul sms.

Man blir så trött....varför ska man ha mobil om man inte använder den...

Vet inte varför ja skriver detta här men ´måste få ut min frustration

• Svar på tråden Man skickar sms.....då väntar man svar eller???
  • DenLyckligaPappan

de som jag umågs med är teknik galna som jag, de gillar att hålla på att knapra med mobilen.

Jag ringer ofta men jag tycekr att det är jag som ringer för det mesta.

Svar på tråden Man skickar sms.....då väntar man svar eller???