• MLT

Testen blir inte starkare..

Har nu testat med 8 cb och fått svaga plus på alla. I början försvann de efter ca 4 minuter för att successivt stanna längre och i förrgår fick jag ett rätt synligt plus (dock svagt), ser ut som alternativ C i bruksanvisningen. Idag tycker jag att det var lite svagare..

Om det är ett mf på gång, när bör jag börja blöda? När bör tempen gå ner igen? Jag mår fortfarande illa och tempen är fortfarande förhöjd, är det positivt eller spelar det ingen roll, kanske tar ett tag för kroppen att fatta vad som händer?

Tacksam för svar!

• Svar på tråden Testen blir inte starkare..
  • anåm

BIM igår.. fortfarnde inget,,
    Blir galen,, vill ju att det ska komma nu, så vi kan börja om..

och skulle det vara nått nu, måste det kallas mirakel..
    Inget tecken på ÄL. men dagen efter då jag borde haft Äl,
    så mös vi lite.. inget mer..
    Kroppen kanske e som i oktober, fortfarande inställd på GRAVID..

Blä för allt..

• babywish

Hej, nu har jag hittat tråden igen.
    Tog mitt test på söndagen den 4 jan. CB. Och det var ett starkt och fint plus. Så skönt. Finns ingen tvekan här längre.

Hoppas det löser sig för er andra också!!

• MLT

Grattis :)

Jag testade med cb igår för att kolla ifall hcg't gått ur kroppen och det blev helt minus. Om en vecka och ngn dag har jag bim igen så hoppas på ett plus då.

• anåm

Grattis babywish!

Madlin: håller tummarna för dig..

Själv kan jag också börja om. Mensen kom igår..

• MLT

anåm skrev 2009-01-17 09:47:15 följande:

Grattis babywish! Madlin: håller tummarna för dig.. Själv kan jag också börja om. Mensen kom igår..
    Tråkigt, samtidigt som det är skönt att veta vad som händer. Hoppas det går vägen denna månad för er :)
  • anåm

tackar.. jo jag hoppas väl på det också.. sen vet jag inte än hur kroppen är.. mensen är över idag som först..
    Så vi får väl se..
    Hur är det med dig??

• montja

Undrar om det är cb du  testat med?. För jag tänker på mina plus. Det jag fick med dottern för snart 1,5 år sedan visar fortfarande plus, liksaså plusset jag fick i september. Men att de inte blir starkare tycker inte jag är ngt du borde oroa dig för. Plus är ju plus. Finns ju sk spökstreck. Men ALLA tester kan ju inte ge spökstreck. Jag skulle göra ett blodprov om jag vare dig.
    Lycka till!

• MLT

Jag har redan skrivit lite högre upp, det var ett mf, plussen blev svagare för att till slut försvinna. Var skönt att få klarhet till slut.
    Nu har jag bim i morgon och hoppar på ett plus igen, även om jag tyvärr inte tror det. Känns som att mensen är på g.. Men då tar vi nya tag nästa månad :)

• Aryanangel
    Aryanangel skrev 2018-10-13 13:09:02 följande:

Hur kan jag se plus på 10 tester om det är neg menar ni ?

Oj skrev i fel tråd
Svar på tråden Testen blir inte starkare..