• mary k

Testen blir inte starkare..

man ska inte bli så besatt av testen
    är det ett synligt plus så får du ta d för d å inte tänka på att d e mf på g,eller ta nya tester varje dag för att se
    Skulle d mot allförmodan v mf på g så kommer d av sig själv

• mary k
    MLT skrev 2008-12-28 14:46:09 följande:
    Plusset syns tydligt i verkligheten, ser ut som alternativ C i bruksanvisningen. La ut bilden för att någon frågade häromdagen, tycker själv inte att det syns på bilden. Har dessutom fått 8 st, så jag undrar inte om det syns, utan varför det inte blir starkare. Fick tidigt mf för två månader sen, så därför jag är så orolig. De plussen var visserligen inte ens så starka som jag fått nu, men det var smama då, att de aldrig blev starkare. Mary k, jag ska försöka tänka så. Men just nu känner jag mig helt besatt av detta =/
    jo förstå d
    men för din egen skull så släpp dom tankarna å va glad för ditt plus
  • mary k

jag ser oxå plusset
    väldigt svagt men d syns iaf
    å i verkligheten syns d säkert mer
    men du kanske är långhormonare så d tar längre tid för dig att få ett starkt +

• mary k
    MLT skrev 2008-12-28 14:56:31 följande:
    Jag ska till kk i morgon och ta cellprov, så ska prata med dom. Försöker lugna mig med att jag faktiskt fick neg dagen efter jag plussade förra gången jag var gravid och då hade jag också gått över bim. Om de tar gravtest, är det lika känsligt som cb?
    ja d e dom
    be om att få ta ett sånt å prata om dina beskymmer
    lycka till å tror på ditt plus
  • mary k
    MLT skrev 2008-12-30 11:59:24 följande:
    Jag var på kk igår och där tog bm ett gravtest, ett sån vit dosa från testlagret. Det blev negativt och hon sa väldigt övertygande att jag inte är gravid. Visade henne mitt Clearblue-test och då var hon inte lika övertygad längre. Fick ungefär det svaret jag trodde, hon vet inte om jag är gravid.Ringde Clearblues produktrådgivning och där sa de att jag är gravid om jag får svaga test och de sa även att det digitala testet är mindre känsligt och att jag därför får 'inte gravid' på det. Vågar ändå inte tro på något, testar om en vecka igen. Tack för era svar!
    varför gjorde dom varken nåt ul eller blodprov?
    då skulle dom kunna sett om du va gravid
  • mary k

nä ring t den bm å be om ett blodprov
    säg som d e att du fått svaga + nu länge men dom blir inte starkare å att d blir icke gravid på cb digital,
    säg att du blir förvirrad å vill gärna ha svar på vad

Svar på tråden Testen blir inte starkare..