kärlek...
Glädje, ömhet och kärlek är ju jätteviktiga för ett sunt förhållande...tycker det låter sorligt att du saknar det *kram*
För att svara på din fråga:
Den där kärleken finns! Jag trodde inte att det var sannt, trodde att det var något som var någon annan förunnat eller helt enkelt bara något man fått höra, men som egentligen är en myt.
Och så fann jag den!
Jag hade kännt min sambo i en himla massa år, men då bara som vän. Av olika anledningar så gick våra liv paralella och skilda vägar, men så en dag korsades våran väg och vi fann varandra på det där andra planet och det sa bara KABOOOM! Helt plötsligt så kände jag den där enorma kärleken som går ända ner i benmärgen, den man trodde inte fanns! Och visst kommer vardagen efter ett tag, men vilken fantastisk vardag det är!
Att visa ömhet och kärlek och att ha en lycklig relation är ju bådas mål, så även i den ibland gråa vardagen försöker vi ändå alltid att lysa upp den lite för varandra, för det mår vi båda bra av!
Jag skulle allvarligt talat inte veta vad jag skulle ta mig till om jag inte fick ha min älskade sambo i mitt liv. Han får mig att bli alldeles varm och pirrig innombords bara han tittar på mig...så gissa hur hans ömma pussar och kramar får mig att må (och vi har varit tillsammans i 2 år nu)
Så JA! Den där riktiga kärleken finns!
*kram*