• Anonym

Orkar inte med mitt bonusbarn

men det blir väl inte bättre av att bara hålla med killarna för att hon inte ska få "rätt"

att hon sitter med er hela tiden kan det inte vara för tt hon är ensam? hjälp henne att kanske ta kontakt med kompisar?

• Anonym

ett barn kan inte rå för hur de uppfostras!
    men är hon 11 år så ska hon kunna hälsa när hon kommer!

• Anonym

Anonym (uttömd) skrev 2008-12-22 12:27:28 följande:

Tack Niah! Jag vet inte vad jag ska säga när jag läste ditt inlägg, det kom nog en tår....Jag Är ledsen, trött och slut känslomässigt. Det känns falskt alltihopa.Varför ska det vara så innihelv----tet svårt med andras barn? Hur man än gör, har man aschlet bak! Nå, jag ska åka bort en sväng nu och andas.Tack för svaren och bra feedback!Ni är bäst!
    Ja, du det är inte alltid helt lätt att leva med andras barn!
    Jag är själv också bio och bonus mamma!
    Och jag kan säga som så att om inte jag hade fått säga till mina bonus barn så hade jag aldirg kunnat leva med dem!
    Men hos oss gör vi oftast så att den som är bio förälder säger till om dom viktigaste sakerna!
    Men är det inte något jag orkar med så säger jag det direkt till min sambo och oftast som tur är tycker vi lika men inte alltid så klart!
  • Anonym

Anonym (uttömd) skrev 2008-12-22 12:27:28 följande:

Tack Niah! Jag vet inte vad jag ska säga när jag läste ditt inlägg, det kom nog en tår....Jag Är ledsen, trött och slut känslomässigt. Det känns falskt alltihopa.Varför ska det vara så innihelv----tet svårt med andras barn? Hur man än gör, har man aschlet bak! Nå, jag ska åka bort en sväng nu och andas.Tack för svaren och bra feedback!Ni är bäst!
    Ja, du det är inte alltid helt lätt att leva med andras barn!
    Jag är själv också bio och bonus mamma!
    Och jag kan säga som så att om inte jag hade fått säga till mina bonus barn så hade jag aldirg kunnat leva med dem!
    Men hos oss gör vi oftast så att den som är bio förälder säger till om dom viktigaste sakerna!
    Men är det inte något jag orkar med så säger jag det direkt till min sambo och oftast som tur är tycker vi lika men inte alltid så klart!
Svar på tråden Orkar inte med mitt bonusbarn