• MiaAnnette

FIKA tråd för oss avslappnade STHLMs mammor (Vol 2)

Hej alla fikasugna!

Vi är några Sthlms-mammor som tycker om att fika , hitta på massa grejjer tillsammans på dagarna! Och vill gärna rekrytera lite fler till vår avslappnade mamma grupp! Vi är inga "perfekta FL mammor" som inte vågar släppa ögat från våra barn, litar på att pappan till barnet är minst lika kapabel att sköta osv.. Söker lite likasinnade med avslappnad inställning till föräldraskapet som skulle vilja träffas på dagarna och hitta på massa roligheter med bebbarna! Men vi träffas även ibland på "barnfria" middagar för att prata massa strunt och ladda mamma-batterierna!

Presentera dig gärna om det låter som nånting för dig?!

Del 1 av tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-271/m36387026.html

(¯`°?.¸ ღ♥ Älskade Emmis Memmis ♥ღ¸.?°¯) kardemummagumma.wordpress.com/
  • Svar på tråden FIKA tråd för oss avslappnade STHLMs mammor (Vol 2)
  • bakabakalitenkaka
    millasmilla skrev 2009-01-12 15:56:49 följande:
    Hej hej...Såg denna tråd av en händelseJag är en 32 årig tjej som bor i Johanneshov med min dotter Maya 11 månader och min sambo Mattias...Hoppar gärna in i denna tråd och babblar litekram
    Välkommen hit, klart den trevligaste tråden på FL
    Jag har en son som fyllde 1 år i december och en sambo som är lite över 30
    ღColin 2007.12.21ღ litenpumla.blogspot.com/
  • Kerplunk
    Hej hej...Såg denna tråd av en händelseJag är en 32 årig tjej som bor i Johanneshov med min dotter Maya 11 månader och min sambo Mattias...Hoppar gärna in i denna tråd och babblar litekram
    Välkommen! Kul med nytt folk! Skrattande
    ♥ Lovis 080131 ♥
  • Maja 79
    Cmon baby skrev 2009-01-12 09:40:38 följande:
    Förresten. Är det nån som vet var dessa lock till barnmatsburkarna säljs? Vi fick ju ett på underbara barn-mässan men det har självklart kommit bort nånstans.
    Jag köpte mitt första på tradera, utav nått företag som heter typ Dejja eller nått.. Du kan nog söka på barntillbehör på nått sett.. typ..
  • EmsanPemsan
    Välkommen hit
    Cmon baby skrev 2009-01-12 09:39:41 följande:
    ja men då gör vi det! Vi går också gärna dit
    Va kul
  • Teresia78

Välkommen millasmilla! Glad

Alltså, ang. fredagens drinkar och middag, som ni vet så är vi fortfarande rejält sjuka så jag undrar om vi inte ska skjuta på det till nästa vecka så att jag inte smittar ner er med influensan?? Känns så HIMLA trist eftersom jag sett så mycket fram emot det, men den här influensan är verkligen så hemsk så den önskar jag inte ens min värsta fiende........   Vad säger ni tjejer??
    ....världens bästa Leo....
  • bakabakalitenkaka
    Teresia78 skrev 2009-01-12 19:49:42 följande:
    Välkommen millasmilla! Alltså, ang. fredagens drinkar och middag, som ni vet så är vi fortfarande rejält sjuka så jag undrar om vi inte ska skjuta på det till nästa vecka så att jag inte smittar ner er med influensan?? Känns så HIMLA trist eftersom jag sett så mycket fram emot det, men den här influensan är verkligen så hemsk så den önskar jag inte ens min värsta fiende........   Vad säger ni tjejer??
    Jag vill inte bli sjuk Visst kan vi väl ta det nästa vecka, bara inte måndag eller tisdag helst..
    ღColin 2007.12.21ღ litenpumla.blogspot.com/
  • jenn79
    Cmon baby skrev 2009-01-12 09:40:38 följande:
    Förresten. Är det nån som vet var dessa lock till barnmatsburkarna säljs? Vi fick ju ett på underbara barn-mässan men det har självklart kommit bort nånstans.
    jag har flera Du kan få alla (3-4 st )
    Dotter 051211 och Son 080428
  • Playing the angel
    Teresia78 skrev 2009-01-12 19:49:42 följande:
    Välkommen millasmilla! Alltså, ang. fredagens drinkar och middag, som ni vet så är vi fortfarande rejält sjuka så jag undrar om vi inte ska skjuta på det till nästa vecka så att jag inte smittar ner er med influensan?? Känns så HIMLA trist eftersom jag sett så mycket fram emot det, men den här influensan är verkligen så hemsk så den önskar jag inte ens min värsta fiende........   Vad säger ni tjejer??
    Absolut, då hinner kanske vi också bli friska
  • MiaAnnette
    Välkommen!

Teresia: No problem!
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Emmis Memmis ♥ღ¸.?°¯)★ kardemummagumma.wordpress.com/
Svar på tråden FIKA tråd för oss avslappnade STHLMs mammor (Vol 2)