Inlägg från: TARANTINO |Visa alla inlägg
  • TARANTINO

Blivande pappor 09

mmm det är ju svårt det där, att fatta hur tjejen känner sig och så. Men man får ju försöka hjälpa till med så mkt det bara går. Har inte riktigt fattat än att man ska bli pappa känns det som, Vet inte mkt alls om hur man ska fostra en unge. Men det kommer nog att gå bra får man hoppas.

Varför slutade du snusa för mirakulix.?

Nån blivande farsa i Linköpingstrakten? Kan ju skicka iväg ett inlägg isf. =)

• TARANTINO

hehe vilka schyssta kompisar din tjej har då :/
    Håller med, bara barnet och tjejen mår bra så kommer allt nog helt klart bli underbart.! Har jobbat på ett ställe innan där en brukare hade fått en förlossningspsykos när hon födde sin son för 15 år sen, och den sitter fortfarande i, hon är helt knäpp. Hoppas fan man slipper sånt.

Köper det mesta i klädväg på tradera till ungen. Samt allt som ska in i ungens barnrum kan fynda som fan där hehe

• TARANTINO

haha okej ^^ tror nog man kan få ett långt liv tillsammans med barnet och sin familj även om man snusar men jag förstår vad du menar heh

Har hittat en grymt najs vagn nu dyrt med vagnar o sånt :S

• TARANTINO

Håller med frenys, den här tråden är den bästa ^^
    Schyst svärmor du har! Hoppas på att vi får våran betald med, känns lite jobbigt att behöva punga ut med 5000kr för en vagn.

Lagt ut en bild i galleriet, på den jag funderar på o skaffa.

• TARANTINO

Är en filmnörd, älskar att titta på film, sen en del poker, mina djur, samt handla fina grejer till hemmet. m.m. m.m.

Själv då?

Vad jobbar ni med?

• TARANTINO

aa mysa med flickvännen med då såklart hehe. Har haft turen att träffa en tjej som nästan är lika tokig i film som jag själv är :) så de är rätt nice.

Har ni några sköna filmtips? Det uppskattas alltid.
    hehe Fear and Loathing Las Vegas och Blow är ju störtsköna, förstnämda är ju bara för mysko med haha =D

• TARANTINO

aah det är för gött :) har väl lagt av nån/några månader då man var utomlands o inte kunde få tag på snus nånstans. Kanske ska man ta o försöka sluta igen, dosorna lär väl snart gå på nån 500ing så som dom höjer priserna hela j**la tiden :( aja

Tack för tipsen Tony! :) Förresten, kunde aaaaldrig gissat på att du var ett scarfacefan hehehe

• TARANTINO

hehe näe romantiska filmer och Lasse Stefanz är ju inge höjdare direkt :p

Tack för tipsen, har sett det mesta av dom där. Tycker alla är helt okej :) diggar Jackie!

Några nya bra Thriller/skräckfilmer då? Finns det några bra såna? =)

Ha en trevlig helg gubbar!

• TARANTINO

Grattis Pecado! Håller tummarna :) det ska nog gå bra ska du se.
    Då kommer våra knoddar ungefär samtidigt då! Vår BF är 30 Maj. Också mitt första. Har inte varit på UL än, men kan gissa på att det är en riktigt häftig känsla av att se.

• TARANTINO

hehe skön smak Tony. Ful lirare den där Dynamite haha.

Will Ferell Är störtskön, älskar sån humor som han kör med :p

Hänt i helgen då?

Svar på tråden Blivande pappor 09