• bubblan73

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8

Har du fått missfall och inte har någon att tala med? Kom in till oss!

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m20348731.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m17369948.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m23204477.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m25833976.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28634807.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31226031.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m33915758.html

BIM-listan & behandlingslista:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m25450137.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28382945.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31257830.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m34145521.html

• Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8
  • Snozie

Hej! Ursch vad längesedan jag var inne på tråden nu. Har säkert missat massor. Skall säga som det är att jag fn lever i nån form av glas bubbla...Allt kretsar kring att behålla lillen och jag har inga krafter att sitta framför datorn. Har förmodligen en redig släng av utmattnings deprition eller nått...? Ja, ja det viktigaste är variefall att det går bra och det gör det! För den som vill veta är det bara att läsa min blogg. Jag tänker variefall på er!!

Nu till min fråga? Jag tänkte uppdatera lite i behandlings listan men hittar ingen som är aktiv? Någon som vet?

kram snozie och plutten 20+3 idag...

• Idun 78

DND, oftast stängde vi verkstaden efter ÄL.

Mwb, så det var som du befarade. Fy f*n.

Cia, din stackare. Har du haft ont sedan -02? Det är ju fruktansvärt lång tid... Hoppas du hittar ngn läkare som kan ta reda på vad som ligger bakom. Tror du att det kan vara reumatism eftersom DrB hittade ngt fel på en reumatoid faktor?

Poppy, jag hade jätteont i magen förra veckan (v12), men min läkare tog det som ngt positivt, att ngt växer för fullt därinne. Nu fick jag ju inte göra vul i måndags så jag kan ju inte bekräfta om det stämmer eller ej.

Stella, mina symtom försvann helt under v.9-10 men kom tillbaks under v.11-12 för att nu vara helt borta igen. Kroppen är j-vligt skum.

Snozie, vad härligt med 20+3! Det här går ju som på räls.

DND och Krusbär, jippie med BIM-lista!!!

• babblar på

Stella: hoppas att allt är som det ska. Det gissar jag att det är

Snozie: OJ oj redan v 21. Vad härligt! Hoppas du får må bättre snart

kan inte alla dansa till vul-gudarna åt mej imorgon! Jag är så nervös.

• fruZ

BP; självklart dansar vi!! vilken tid ska du dit?

Vi ska på läkarbesök imorrn. Vet inte om hon kommer göra nåt UL, men hoppas... Vet ju att den lever och lever om, lyssnade nyss, men är så orolig att den inte växer som den ska eller att nåt annat ser dåligt ut.
    Och så är jag så nervös för vad hon ska säga om 25% sjukskrivning. Det vore verkligen himmelriket för mig. Men antar att FK skulle gnälla... *ser fram emot en lång natt men då ska jag passa på att dansa för BP*

• EMND

Stella, i det här magiska tråden klarar alla sina graviditeter, så trådgudarna skyddar ju oss här.

Samma gäller dig BP.

Snozie, ta det bara lugnt. Oron förstår mer än bidrar med. Tänk på det. Nu när du har kommit så lång njut av det. Den tiden går inte i repris, inte så lätt, vet vi ju alla som är här... :(
    Kram till alla andra.

PS// VA fasan jag känner mig så dum, Hur får ni smiles-ar i era inlägg?

• Snozie

DND- Sant som du skriver bara så otroligt svårt eftersom man vet hur ont det gör när karusellen plötsligt tvärnitar...

• EMND

A 80 slappna av gumman. Jag vet att alla vet att det är bäst för en, men man måste bli påmind. Jag måste bli påmind och jag påminner er alla, för att samtidigt påminna mig själv att vi knappt har kontroll över vad som händer där inne.... vad jag nu än vill säga...önskar jag allt väl till er i morgon.

Själv är jag naturligtvist orolig hur mitt barn kommer att utvecklas om jag nu lyckas bli gravid igen. Jag är ju äldre än 35 men jag kan inte påverka det, jag kan bara be alla makter att ge mig ett friskt och normalt barn. Ibland undrar jag om jag inte går vilse då jag inte tror på någon religion, samtidigt tror jag på en vis övermakt. Jag är lite nere i kväll---kanske pga. progesteronet.

• EMND

Ja, jag vet snozie, därför är vi här och peppar varandra. Jag tror inte att någon som inte har gått igenom det vi har, kan förstå oss. Inte ens våra killar (pappor till våra barn) trots de har också gått miste om sina barn.

• fruZ

Nu har jag tagit min åttionde Innohep-spruta!

• Cia o krabaten

Idun: När jag vid 23 års ålder haft ont i nästan ett år fick jag höra att jag kommer få leva med det
    Så att ens hitta tillstymmelse till förklaring iom TNF är ju upplyftande.
    Som att höra talas om Trombyl för första gången

Sen har ju livet varit upptaget med det här med barn sedan -04 Så jag har inte orkat ta tag i det mera än vad man får av landstinget och dte vet vi ju alla hur bra dte egentligen är...

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8