• bubblan73

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8

Har du fått missfall och inte har någon att tala med? Kom in till oss!

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m20348731.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m17369948.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m23204477.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m25833976.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28634807.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31226031.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m33915758.html

BIM-listan & behandlingslista:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m25450137.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28382945.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31257830.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m34145521.html

• Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8
  • Idun 78

Hej MWB! Ja det blev ett par byxor, ett par manchesterbrallor, väldigt mjuka och sköna. Som sagt, alldelles för tidigt eg för att ha dem, men kan vara skönt att ha ett par med till Japan om nu magen skulle få för sig att svälla där.

Cia och Finesssan, ha det så trevligt på onsdag!

Med min nya bil är det inga problem att ha träffen i Lkpg. Jag får plats med 4 FL:are till i bilen utan problem Så säg tid och plats.

• Finessan

Idun, trivs ni med bilen? Blev det en sån vi har?

• mammawannabe

Härligt med fina nya byxor att ta med på resan ! Återkommer med fråga om beskrivning var affären ligger när det blir dags för min del...

Perfekt med nya bilen till Lkpg med plats för många.

• Cia o krabaten

KOntrar med att trådträffen bör hållas i Uppsala eftersom vi är klart överrepresenterade i tråden
    Vi skulle behöva en hel buss för att åka till lkpg

• EMND

Hej!

Vad roligt att träffas i LKP. Gärna det.
    mwb här står det lite om Nsaid läkemedel
    www.familjeliv.se/Planerar_barn/Wiki/a16.html
    Sedan på fass finns det åsikter vad gäller ASA och graviditet. Heparin verkar inta ha några alls tvivelaktiheter. Sedan det här är mitt sätt att hantera ju-ju situation med behandlingar. Jag väger hårt. VAa gäller din fråga om läkarna återkommer via mejl senare.

• Mizz Turko
    jazzy skrev 2008-10-20 19:22:06 följande:
    Annras har du en gyn i Högdalen.  Lätt att få tid. Kostar 260 ...Jag har nummret idt om du vill ha
    Å snälla du, kan man få numret.

Har varit på MVC idag, första besöket och de utför visst inga VUL/UL förrän efter v 28-30!!! Så jag får vänta på RUL i slutet av dec/början av jan.

Blev dock inbokad till läkaren på MVC den 4/11 eftersom jag haft konstant huvudvärk senaste 2 v och BM tror att det är början till tidig havandeskapsförgiftning. Så jag skulle fråga om han även då kunde utföra VUL/UL men det var inget hon kunde skriva in i hans "tidbok". Så han kan neka mig det.

Skit kul.

POPPY: grattis till "blodfriheten". Får man även gratta till "pojken"

Skulle jag kunna få numret till dr R, ifall jag inte får tag på någon annan som vill utföra VuL. Vill ha någon "bra" doktor, som tar tid och berättar vad man ser på skärmen.
    Frukta inte en klok fiende, frukta en dum vän.
  • Krusbär

Idun: Åh, vad härligt att höra bebisen! Vilken fantastisk uppfinning!

Mizz Turko: Du kan prova Sophiahemmets gymnottagning, brukar vara ganska lätt att få tid. Tel. 791 50 00.

Ego: Första försöket den här månaden, försiktigt hoppfull efter bra äl och bra timing. Sen kommer det en rosa flytning på äl+4. Skit också! Känns alldeles för tidigt för nidis så det är väl rekordtidiga spottings. Men jag försöker att inte bry mig just nu.

Kram på er!

• EMND

Nämen krusbär det är väl inte tidigt för nidis äl + 4.

Idun vad härligt med Japan. Vart någonstans ska du?

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8